Skocz do zawartości

Narzedzia do retopologi siatki


Adek_CG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

mam nadzieje ze w dobrym watku pisze;), bo jakos nie jestem pewien do konca :P

 

ostatnio troche sie naszukalem ale jakos nieznalazlem, niewiem moze zle szukalem :P,

mam takie pytanie... zna ktos moze jakies narzedzia do retopologi siatki, mam co prawda jakies demo poly boosta,

ale moze jest cos jescze, moze jakies skrypty albo moze ktos mial stycznosc z takimi narzedziami i moglby cos polecic?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jak mam model z z_brusha zaimportowany do maxa, to chcialbym moc w miare wygodnie zaczac na tym modelu z z_brusha robic nowa siatke na ktora nakladam potem ms i mam to samo co z z_brusha tylko ze zoptymalizowane

 

innym slowem szukam takiego tool a ktory mi umozliwi "przerysowanie" modelu z z_brusha na nowy z nowa topologia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak dobrze to nie ma. Nie widziałem jeszcze sprawnie działającego programu/skryptu do rebuilda siatki. Napisanie czegoś takiego to spore wyzwanie. Obawiam się że tutaj haurystyki na razie będą do przodu w stosunku do algorytmów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle nic nie wiecie, dziecie.

Polyboost. JEst to płatny plugin do modelowania, który pozwala budować od nowa model w oparciu o high-res mesh z Zbrush'a. Działa to na zasadzie "rysowania" polygonów na modelu referencyjnym. Tak powstaje nowy, oszczędniejszy a równie efektowny model.

 

http://www.polyboost.com/

 

http://www.polyboost.com/features_modelling.htm - PolyDraw

 

Jak zwykle nie doczytałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no wiem wlasnie ze poly boost jest ;) myslalem ze jescze cos innego moze jest co ulatwia prace, naprzyklad jakis skrypt, bo ten poly boost to cos u mnie opornie troche dziala zwlascza jak sobie zaladuje taki model z_brusha do maxa, jak raz zaznaczam to sie tworzy nowy poly a innym razem nie, niewiem no chyba ze to tak tylko u mnie:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle nic nie wiecie, dziecie.

Polyboost. JEst to płatny plugin do modelowania, który pozwala budować od nowa model w oparciu o high-res mesh z Zbrush'a. Działa to na zasadzie "rysowania" polygonów na modelu referencyjnym. Tak powstaje nowy, oszczędniejszy a równie efektowny model.

 

http://www.polyboost.com/

 

http://www.polyboost.com/features_modelling.htm - PolyDraw

 

Jak zwykle nie doczytałem.

 

Hehehe - takie rysowanie to ja sobie moge w maxie zrobić i bez polybusta. Owszem PB działa przyjemnie, ale to dalej metoda heurystyczna a nie logarytmiczna. Bez samodzielnej odbudowy siatki się nie obejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle nic nie wiecie, dziecie.

Polyboost. JEst to płatny plugin do modelowania, który pozwala budować od nowa model w oparciu o high-res mesh z Zbrush'a. Działa to na zasadzie "rysowania" polygonów na modelu referencyjnym. Tak powstaje nowy, oszczędniejszy a równie efektowny model.

No daj spokój, polyboost to tylko ułatwiacz modelowania, taka wisieńka na ciastku polymodelingu maxa. Siatke trzeba budować recznie i tyle, innej metody nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki chlopaki za rady napewno jescze sobie z tym pokombinuje tak zeby bylo dobrze :)

 

grendel ja nieuzywam Silo, niewiem co to jest i jak dziala ale zobacze sobie z ciekawosci, w kazdym razie dzieki za podpowiedz

 

nielot007 dzieki za linka, zaraz sobie zobacze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności