Napisano 9 Październik 200321 l Witam to jest moja pierwsza praca w produkcji jeszcze jak widac . Pierwszy model i pierwsze doswiadczenia ... Model posluzy potem do animacji do mojej pracy dyplomowej narazie jest w fazie produkcji -modelowanie :) a jak bedzie juz zrobiony to bede go animowal oczywiscie z pomoca . Za pomoc chciabym szczegolnie podziekowac : - VGTsXVII oraz - PG Oto ogolny wyglad siatka jest z focusa wrc . Moj focus bedzie uniwersalny troche wrc troche wersja klasyczna :) fotki ponizej . Czekam na wasza opinie i dalsza pomoc .
Napisano 9 Październik 200321 l Autor Screeny modelowanego autka . Nie wyglada to najlepeij ale to poczatki. wlot prowizorycznie .:)
Napisano 9 Październik 200321 l Autor Czekam na wasze opinie wskazowki rady za wszystko serdecznie dziekuje i pozdrawiam . Pokłon dla ekspertow \"wybaczcie mi moje bledy w projekcie :) \"
Napisano 9 Październik 200321 l Mam tą przewagę, że widziałem Twoje etapy modelowania od początku, więc wiem, jak dużych postępów dokonałeś w porównaniu do tego co było na wcześniej. Teraz tylko pokazywać dalsze postępy, słuchać rad forumowiczów i na pewno zrobisz świetny model :)
Napisano 9 Październik 200321 l hmm, pomyslalem,ze zzacze ci bledy w siatce, ale.... jak popatzrysz na zalaczony screen to zoabczysz, ze tylko bym mazal i mazal:( o co chodiz, twoja siatka ma za duzo bugow, jest przede wsyztski za gesta, co przeszkaadza w utzrymaniu rownego plynnego ksztaltu:( moim zdaniem nic z tego modelu nei bedzie, nie uda ci sie go wyciagnac na dobry model:( z tego co wiem masz czas na skonczenie tego projektu, wiec usiac, ,odpal maxa i zacznij klepac model od poczatku, rob powoli i starannie, utrzymuj siatke jak najbardziej prosta, nie zageszczaj tak bardzo jest kilka tutkow na sieci o modelowaniu smochodow, podpatrz, jak oni to robia, luknij na wipy na forum, popatrz jak rozni si esiatka innych od twojej no i zamieszczaj kazda nowa czesc ktora wymdelujes zna forum w postaci low poly siatki i screenu z meshsmoothem, a wtedy bedziemy ci wytykac kazdy blad, a ty bedzies zmogl je poprawiac na bierzaco:) ryj do gory i klep ta bryke
Napisano 9 Październik 200321 l oj słabiutko to wygląda. zacznij od nowa. szkoda czasu na poprawianie.
Napisano 9 Październik 200321 l Hmm na temat błędów wspomnianych przez PG: nagle kończące się linie to rzecz, o której nie raz wspominałem Ci na GG, popełniasz ten błąd już dużo mniej niż na początku, ale nadal jest - to fakt. :( Natomiast przegięta gęstość siatki: myślę, że dało by się to w miarę szybko naprawć \'target weld\'em\', no ale z pierwszymi modelami tak jest, że im dalej go robisz, tym więcej umiesz i na koniec byś stwierdził, że przecież możesz go zrobić dużo lepiej, więc czy zacząć od nowa, czy naprawiać ten - trudno stwierdzić co będzie szybsze. :| I jeszcze na koniec dam taki tekst do przemyślenia, żeby na przyszłość uniknąć takiego zagęszczenia: Trzeba myśleć \"meshmoth\'owo\" :) Jeśli chcesz uzyskać kulę, modelujesz SZEŚCIAN. Może to trochę duże uproszczenie, ale modelując nie starasz się uzyskać od razu ostatecznej dokładności - to zrobi meshsmooth.
Napisano 9 Październik 200321 l jesli sie wzorujesz na seryjnym fokusie to powiedz mi na ktorym masz tak szeroko wysrajacy element na drzwiach od blotnika do blotnika, to jest glowny blad ludzi ktorzy tworza focusy ;]
Napisano 9 Październik 200321 l W tym wipie powstalo nowe pojecie graficzne: myslenie meshmoothowe, niezle.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto