Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Zdjecia z tej akcji byly jeszcze za czasow "Rzeczy interesujacych/zabawnych vol.1", wiec to jest dosyc stare. ale w postaci filmiku dopiero tera pokazali. niedobelce ;P

Napisano

Przeciez widać, że to nie CG. Poprzednia reklama Bravi była robiona "naturalnymi" drogami produkcji...i mozna było się domyśleć, że to też będzie.:)

Pozdrawiam. CzAki

Napisano
...ciekawe, kto to później sprzątał?;D

 

 

Ekipa użyła specjalnej farby wodnej, łatwej do zeskrobania powyschnięciu. Mimo to, jej usuwanie zajęło 5 dni i wymagałozaangażowania 60 osób.:):)

Napisano

Genialne! Po emisji reklamy bardzo wiele moich znajomych (lacznie ze mna) myslalo, ze uzyto sporej ilosci symulacji CG... a tu dupa :D REWELACJA! Reklama jest swietna i robi bardzo pozytywne wrazenie, a co do realizacji CG, to usunieto beczki, dzwigi, ludzi itp. Swietny making-off :)

Napisano

ej no zastanówcie się przez chwilę. pierwsza reklama z kuleczkami nie była robiona CG więc czemu następna miałaby być zrobiona inaczej? :)

 

co nie zmienia faktu że reklama jest super!

Napisano

Skrobali ta farbę. Myślałem, że to jakieś budynki do wyburzenia...i wykorzystali je bo jak mają pojść z dymem to czemu by ich farba nie zbryzgać. Kolorki, kolorki :D

Napisano

Miod i kaszanka ;) az dziw, ze rzeczywiscie nie zrobili tego particlami na kompie czy innymi glue'ami. Fajnie widziec takie dzielo w dobie CG zrobione przez ludzi i to w realu - prawdziwi artysci, nie ma co. Ale musi byc extra uczucie byc czlonkiem takiej ekipy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności