carlosss Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 witam mam maly problem, jak moge podzialac, najlepiej jakims modyfikatorem zeby te bledy na siatce zniknely? z gory dzieki ;)
huzdebos Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 pokaż siatkę bo trudni ci tak to pomóc, ale raczej żaden modyfikator nie pomoże, tylko ręczne poprawianie przy pomocy takich funkcji jak weld, cut, connect itp, itd. pozdro
Razi91 Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 Jak na mój gust to masz pokrzyżowane krawędzie. To trzeba poprawić ręcznie.
dariusz Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 albo źle przypisane smooth grupy, przypisz modyfikator smooth->auto smooth, lub w opcjach edycji j/w
Lucas Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 A ja zaproponuję modyfikator Smooth (z autosmooth) - tak po prostu:), w sumie bardziej wygląda to na błędy w cieniowaniu a nie samej siatki. Swoją drogą pokaż ją. Edit: Dariusz mnie ubiegł.
streaker Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 śmieszne pytanie : editable poly -> cut i jazda no chyba że to rzeczywiście smooth grupy, ale o tym już wyżej napisano
carlosss Napisano 2 Grudzień 2006 Autor Napisano 2 Grudzień 2006 Wstyd mi za ta siatke :P niestety w modelowaniu nie jestem jeszcze za dobry i staram sie unikac skomplikowanych metod. Ogolnie jest to spline z extrude przerobiony na poly i z bend, przy okazji dokonalem czegos iditoycznego w postaci tego trojkatu, bo myslalem ze to pomoze xD, juz sie na poczatku ukazywaly te bledy, zamieszczam siatke ;)
Razi91 Napisano 2 Grudzień 2006 Napisano 2 Grudzień 2006 eeeee.... Co to za wygibas?? spróbuj namalować ten kształt splinami, potem mod. extrude i bend(zakrzywienie do półkola) a potem shell.
carlosss Napisano 2 Grudzień 2006 Autor Napisano 2 Grudzień 2006 razi91 --> wlasnie tak robilem :P ale widocznie za malo gesta siatka na benda ;/ ,a ten shell jesli bys mogl, to co on robi? voila! zrobilem plane, wycialem co nieco polygonow ze srodka, wierzcholki troche poprzemieszczalem,1collapse wierzcholkow, dalem mesh smooth, bend i extrude nie bylo to takie trudne :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się