Napisano 1 Grudzień 200618 l witam mam maly problem, jak moge podzialac, najlepiej jakims modyfikatorem zeby te bledy na siatce zniknely? z gory dzieki ;)
Napisano 1 Grudzień 200618 l pokaż siatkę bo trudni ci tak to pomóc, ale raczej żaden modyfikator nie pomoże, tylko ręczne poprawianie przy pomocy takich funkcji jak weld, cut, connect itp, itd. pozdro
Napisano 1 Grudzień 200618 l Jak na mój gust to masz pokrzyżowane krawędzie. To trzeba poprawić ręcznie.
Napisano 1 Grudzień 200618 l albo źle przypisane smooth grupy, przypisz modyfikator smooth->auto smooth, lub w opcjach edycji j/w
Napisano 1 Grudzień 200618 l A ja zaproponuję modyfikator Smooth (z autosmooth) - tak po prostu:), w sumie bardziej wygląda to na błędy w cieniowaniu a nie samej siatki. Swoją drogą pokaż ją. Edit: Dariusz mnie ubiegł.
Napisano 1 Grudzień 200618 l śmieszne pytanie : editable poly -> cut i jazda no chyba że to rzeczywiście smooth grupy, ale o tym już wyżej napisano
Napisano 2 Grudzień 200618 l Autor Wstyd mi za ta siatke :P niestety w modelowaniu nie jestem jeszcze za dobry i staram sie unikac skomplikowanych metod. Ogolnie jest to spline z extrude przerobiony na poly i z bend, przy okazji dokonalem czegos iditoycznego w postaci tego trojkatu, bo myslalem ze to pomoze xD, juz sie na poczatku ukazywaly te bledy, zamieszczam siatke ;)
Napisano 2 Grudzień 200618 l eeeee.... Co to za wygibas?? spróbuj namalować ten kształt splinami, potem mod. extrude i bend(zakrzywienie do półkola) a potem shell.
Napisano 2 Grudzień 200618 l Autor razi91 --> wlasnie tak robilem :P ale widocznie za malo gesta siatka na benda ;/ ,a ten shell jesli bys mogl, to co on robi? voila! zrobilem plane, wycialem co nieco polygonow ze srodka, wierzcholki troche poprzemieszczalem,1collapse wierzcholkow, dalem mesh smooth, bend i extrude nie bylo to takie trudne :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto