naeq Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 Witam, może to z leksza "Lamerskie" pytanie na kogoś kto w maxie robi z 5 lat no ale... Proste, jak się nadaje standardowy mateirał w Material Editorze ?? tak by przy załączeniu programy była na wsyztskich miejscach amterial editora np 'VRayMaterial" ;] ?? pzodro [edit] nikt nie odpowie ?? mam rozumieć ze to jest niewykonalne...
hkropinski Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 lamerskie to jest to ze udzielasz sie na forum od ponad roku a wątek jest w zupelnie nie odpowiednim dziale;) a pytanie ciekawe, sam bym sie dowiedzial odpowiedzi chętnie... pozdrawiam A na forum już jestem od 3 chyba z 3 lat nie przyznawaj sie nawet:P tak ogolem Max3d.pl to ja znam jeszcze z czasow jak to bylo max3d.prv.pl taka prosta stronka xD ooo... a tego nie wiedzialem... lol... kazdego dnia sie czlowiek czegos uczy:D
naeq Napisano 1 Grudzień 2006 Autor Napisano 1 Grudzień 2006 Nieodpowiednim ?? sory ale pużno jest no i tak wyszło... A na forum już jestem od 3 chyba z 3 lat :))) wczesniej bylem zarejestrowany pod inna nazwa ale moje konto nie dzialalo ;/ tak ogolem Max3d.pl to ja znam jeszcze z czasow jak to bylo max3d.prv.pl taka prosta stronka xD pozdro
streaker Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 Ale dlaczego w tym dziale ? Hę ? Masz tutaj skrypt, który załatwi sprawe: macroScript ResetToVrayMaterials buttontext: "Reset to VRay materials" category:"streaker" ( max mtledit loadMaterialLibrary (getDir #Defaults+"/vraymat.mat") for i=1 to 24 do meditmaterials [i] = currentMaterialLibrary[i] ) tylko musisz przed uruchomieniem skryptu stworzyć sobie plik z 24 VrayMaterial o defaultowych nazwach i umieścić go w katalogu Defaults (nazwa pliku to ofc vraymat.mat) potem musisz to dodać gdzieś w menu material editora jeśli chcesz, żeby zaraz po starcie maxa były material editorze materiały vraya, to możesz ten skrypt wrzucić do katalogu scripts/startup albo wyedytować plik medit.mat (również w katalogu defaults) 1
naeq Napisano 1 Grudzień 2006 Autor Napisano 1 Grudzień 2006 Dziękuje Ci, tzn myślałem że jeszcze poprostu przy MAXSTARCIE podmienic wszytskie materiały , tzn niewiem czy by to wyszło ;] Dzieki jeszcze raz ! nie działa mi :((( no nie wiem jutro się tym pobawie... dobranoc :*
streaker Napisano 1 Grudzień 2006 Napisano 1 Grudzień 2006 Możliwe, nie mam już pliku z skryptem (dzięki Bill :/ ) i pisałem na sucho, jutro jeszcze zobacze jak nie zapomne.
naeq Napisano 2 Grudzień 2006 Autor Napisano 2 Grudzień 2006 Widze że bawisz się tymi klockami, nieźle :)) no to jak byś tam kiedyś mógł to... wdzięczny bym był ;]
Kr3tz Napisano 2 Grudzień 2006 Napisano 2 Grudzień 2006 Ja tworze sobie Untitled.max z ustawieniami do VRaya, materialami ktore najczesciej uzywam, Freezed VRayPlanem itd. i tylko trza load'nac to przy kazdym wlaczeniu Maxa i wszystko masz jak chcesz, co nie jest uciazliwe
naeq Napisano 2 Grudzień 2006 Autor Napisano 2 Grudzień 2006 Untitled.max ?? nazwij go MAXSTART.max w tedy autoamtycznie będzie ładował scenę przy starcie :)
streaker Napisano 2 Grudzień 2006 Napisano 2 Grudzień 2006 No tak - literówka, już poprawiłem (zamiast "+" było "="). Z tym, że o ile dobrze pamiętam to taka wersja działała mi w maxie 7 i 8, teraz próbowałem na 9 i nie chce, max nie rozpoznaje polecenia getDir #Defaults dlatego musisz albo podać całą ścieżke np tak jak tu: macroScript ResetToVrayMaterials buttontext: "Reset to VRay materials" category:"streaker" ( max mtledit loadMaterialLibrary "C:/Programy/Grafika/Autodesk/3ds max 9/Defaults/vraymat.mat" for i=1 to 24 do meditmaterials [ i] = currentMaterialLibrary [ i] ) albo zrobić to naokoło, np tak jak tu: macroScript ResetToVrayMaterials buttontext: "Reset to VRay materials" category:"streaker" ( max mtledit loadMaterialLibrary (getDir #Scripts + "/../Defaults/vraymat.mat") for i=1 to 24 do meditmaterials [ i] = currentMaterialLibrary [ i] ) w przeciwnym razie nie załaduje odpowiedniej biblioteki i slbo wywali, że nie ma byblioteki, albo podmieni na materiały z tej, którą ostatnio otwierałeś. Prosze bardzo: http://max3d.pl/forum/reputation.php?p=469677 :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się