Napisano 1 Grudzień 200618 l Witam, może to z leksza "Lamerskie" pytanie na kogoś kto w maxie robi z 5 lat no ale... Proste, jak się nadaje standardowy mateirał w Material Editorze ?? tak by przy załączeniu programy była na wsyztskich miejscach amterial editora np 'VRayMaterial" ;] ?? pzodro [edit] nikt nie odpowie ?? mam rozumieć ze to jest niewykonalne...
Napisano 1 Grudzień 200618 l lamerskie to jest to ze udzielasz sie na forum od ponad roku a wątek jest w zupelnie nie odpowiednim dziale;) a pytanie ciekawe, sam bym sie dowiedzial odpowiedzi chętnie... pozdrawiam A na forum już jestem od 3 chyba z 3 lat nie przyznawaj sie nawet:P tak ogolem Max3d.pl to ja znam jeszcze z czasow jak to bylo max3d.prv.pl taka prosta stronka xD ooo... a tego nie wiedzialem... lol... kazdego dnia sie czlowiek czegos uczy:D
Napisano 1 Grudzień 200618 l Autor Nieodpowiednim ?? sory ale pużno jest no i tak wyszło... A na forum już jestem od 3 chyba z 3 lat :))) wczesniej bylem zarejestrowany pod inna nazwa ale moje konto nie dzialalo ;/ tak ogolem Max3d.pl to ja znam jeszcze z czasow jak to bylo max3d.prv.pl taka prosta stronka xD pozdro
Napisano 1 Grudzień 200618 l Ale dlaczego w tym dziale ? Hę ? Masz tutaj skrypt, który załatwi sprawe: macroScript ResetToVrayMaterials buttontext: "Reset to VRay materials" category:"streaker" ( max mtledit loadMaterialLibrary (getDir #Defaults+"/vraymat.mat") for i=1 to 24 do meditmaterials [i] = currentMaterialLibrary[i] ) tylko musisz przed uruchomieniem skryptu stworzyć sobie plik z 24 VrayMaterial o defaultowych nazwach i umieścić go w katalogu Defaults (nazwa pliku to ofc vraymat.mat) potem musisz to dodać gdzieś w menu material editora jeśli chcesz, żeby zaraz po starcie maxa były material editorze materiały vraya, to możesz ten skrypt wrzucić do katalogu scripts/startup albo wyedytować plik medit.mat (również w katalogu defaults)
Napisano 1 Grudzień 200618 l Autor Dziękuje Ci, tzn myślałem że jeszcze poprostu przy MAXSTARCIE podmienic wszytskie materiały , tzn niewiem czy by to wyszło ;] Dzieki jeszcze raz ! nie działa mi :((( no nie wiem jutro się tym pobawie... dobranoc :*
Napisano 1 Grudzień 200618 l Możliwe, nie mam już pliku z skryptem (dzięki Bill :/ ) i pisałem na sucho, jutro jeszcze zobacze jak nie zapomne.
Napisano 2 Grudzień 200618 l Autor Widze że bawisz się tymi klockami, nieźle :)) no to jak byś tam kiedyś mógł to... wdzięczny bym był ;]
Napisano 2 Grudzień 200618 l Ja tworze sobie Untitled.max z ustawieniami do VRaya, materialami ktore najczesciej uzywam, Freezed VRayPlanem itd. i tylko trza load'nac to przy kazdym wlaczeniu Maxa i wszystko masz jak chcesz, co nie jest uciazliwe
Napisano 2 Grudzień 200618 l Autor Untitled.max ?? nazwij go MAXSTART.max w tedy autoamtycznie będzie ładował scenę przy starcie :)
Napisano 2 Grudzień 200618 l No tak - literówka, już poprawiłem (zamiast "+" było "="). Z tym, że o ile dobrze pamiętam to taka wersja działała mi w maxie 7 i 8, teraz próbowałem na 9 i nie chce, max nie rozpoznaje polecenia getDir #Defaults dlatego musisz albo podać całą ścieżke np tak jak tu: macroScript ResetToVrayMaterials buttontext: "Reset to VRay materials" category:"streaker" ( max mtledit loadMaterialLibrary "C:/Programy/Grafika/Autodesk/3ds max 9/Defaults/vraymat.mat" for i=1 to 24 do meditmaterials [ i] = currentMaterialLibrary [ i] ) albo zrobić to naokoło, np tak jak tu: macroScript ResetToVrayMaterials buttontext: "Reset to VRay materials" category:"streaker" ( max mtledit loadMaterialLibrary (getDir #Scripts + "/../Defaults/vraymat.mat") for i=1 to 24 do meditmaterials [ i] = currentMaterialLibrary [ i] ) w przeciwnym razie nie załaduje odpowiedniej biblioteki i slbo wywali, że nie ma byblioteki, albo podmieni na materiały z tej, którą ostatnio otwierałeś. Prosze bardzo: http://max3d.pl/forum/reputation.php?p=469677 :]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto