Napisano 20 Styczeń 200718 l Może skrzydełka coś w stylu takich? http://www.bloglegion.com/uploads/p/peace/219.jpg Bardziej przezroczyste z mniejszym specularem skrzydełka w tych "oczkach" miedzy tymi "ścieżkam" , i jeszcze mocniejsze światełko z odrobiną żółtego, i byłoby imo grejt.
Napisano 24 Styczeń 200718 l Autor Tak wiec modele skonczone. Teraz zostala kwestia montazu/kompozycji, scena bedzie brnela równiez w tym kierunku który widac na ponizszym obrazku, tj. szare tlo z jakąs volumefogiem i swietlikami. PS: zapraszam do testowania mojej nowej strony internetowej (adres na obrazku), oficjalnie zostanie otwarta za pare dni. pozdrawiam
Napisano 24 Styczeń 200718 l max sliczna wazka. co za material dales na skrzydlach, fajnie sie mieni?
Napisano 27 Styczeń 200718 l Autor No to zapodaje początki animki :) http://www.mytempdir.com/1189278 PS: nie bac sie sciagania, 2 mb nie gryzą :) Co do samej animacji, to kiedys tam powstanie mini making of, a narazie wspomne tylko ze wszystko robione na cat'ie. tadzio --> zwykły vrayowski z małymi odbiciami. chveti --> 2x thx :) nielot007 --> dzięki :)
Napisano 27 Styczeń 200718 l Słowo na 'z' :) Super Ci to wychodzi :) Może odwiedzisz nas na zlocie na śląsku dla odmiany :D ?
Napisano 28 Styczeń 200718 l Co do samej animacji, to kiedys tam powstanie mini making of, a narazie wspomne tylko ze wszystko robione na cat'ie. możesz coświęcej napisać o tym cat'ie?? czekałem od samego początku na animacje i się nie zawiodłem, czekam na więcej :)
Napisano 28 Styczeń 200718 l Autor mini making of: A wiec tak, cała animacja została zrobiona przy użyciu cat'a, użyłem tutaj zmutowanego rigu pająka :), troszke odjełem troszke dodałem i sie w sam raz nadał :) (patrz rys. 1). Kolejnym krokiem było podpiecie ciała, ale tutaj aby miec większą kontrole podpiolem tylko korpus, natomiast głowa i skrzydełka są zlinkowane. Teraz troszke na temat skrzydełek, jako że w zamiarach, jest "wystrzał" blaszek, było trzeba jakos umiejetnie podpiąc je do modelu, chwile myslalem i wpadlem na taki pomysł: wszystkie blaszki podpiolem do kulki, a kulke podpiolem, do skrzydelek (patrz rys. 2), teraz gdy sie poruszają skrzydelka, automatycznie sie rusza kulka, po czym nadchodzi czas na blaszki :). W nastepnym etapie gdy szczególik na skrzydlach zostanie "podwiany" to skrzydełka unieruchomie, warstwe animacyjną (w tym kulki) ukryje, a blaszki zostaną zaanimowane. :) Co do mimiki, z początku miała byc nierobiona, nie myslalem ze te "gady" coś tam ćlamią :) ale jak sie okazało po obejrzeniu filmików, one jak usiąda to ciągle coś tam sobie żują :). Tak wiec, zrobilem kilka minek bazowych i w morpherze je zmieniałem, dzięki temu że głowa była jedynie zlinkowana do szkieletu bardzo to ulatwilo sprawe, gdyz pomyslalem zeby to zrobic jakos juz w czasie animacji, a gdyby główka była zeskinowana to juz by to było niemożliwe. Później wszystko było już recznie animowane, przesówanie lapek w odpowiednie miejsca, machanie skrzydelek itd, autokey rules :] Ważna rzeczą jest zorganizowane sobie dobrze pola pracy, tak wiec wszystko podzieliłem na warstwy (patrz rys. 3) To by było na tyle, byćmoże komuś sie przyda :) rys.1: rys.2: rys.3: replies: tadzio: thx :) Georgas: thx, powyżej jest co nieco, w making ofie bedzie to bardziej rozbudowane :) chveti: mama mnie nie puści :P :) nielot007: dzięki :)
Napisano 28 Styczeń 200718 l Moja zabawa z animacja skonczyla sie na zanimowaniu ludzika z footstepami i tyle;-) A tu no dobrze Ci to idzie. powodzenia;-)
Napisano 28 Styczeń 200718 l przeyjemne, ładna animacja, modelik też fajny. tylko ruch kamery moim zdaniem zbędny, już lepsze byłoby przejście na inną kamerę. pozdrawiam
Napisano 28 Styczeń 200718 l swietne folio sobie zrobiles :) i fajnie ze tak na powaznie traktujesz ta animke bardzo mi sie podoba gratsy i jedziesz dalej :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto