Eloy Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 Moje pierwsze podrygi z V-Rayem. Podpowiedźcie co dodac. Zachęcam też do oceniania.
Eden-3d Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 chetnie bym skoczyl z tego pomostu na banie ,a co do pracy bardzoo mala ilosc detali
Owen Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 woda powinna odbijac troche otoczenie i sie rozpryskiwac na tym moscie, a u Ciebie wyglada jak lód, za ostry horyzont, pracuj dalej, pozdro.
JunioR Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 slabo, shader wody wyglada jak kisiel, trawa ma za szerokie zdźbła, musisz jeszcze nad tym sporo posiedzic.
mariusz90 Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 za ostry horyzont, pracuj dalej, pozdro. Nie tylko za ostry ale i za blisko stanowczo.
Gość obo Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 Displacemant wody jest za duży. Nie wiem czy dodałeś falloff w reflection, jak nie to daj. No i nie ma gi... w sumie nie koniecznie musi być, ale przynajmniej jakoś to zaimituj, bo pod mostem nie może być zupełnie czarno... narazie tyle ;P
tweety Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 do wymiany: pomost, knagi mocujące, woda, trawa, chmury, domek na końcu pomostu, oświetlenie i textury. przykro mi ale bump mapą nie zrobisz dobrze wyglądającej wody. modele są przerażająco proste. moimzdaniem skup się najpierw na pożądniejszym wymodelowaniu zarówno pomostu jak i bali podtrzymujących oraz dobrym projekcie domku na końcu pomostu. dopiero później chwytaj się za oświetlenie czy materiały. teraz po prostu to nie ma sensu. Pozdrawiam
hcpiter Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 wogole nie wygląda na vraya, właczyles chociaz GI ? uzywaj materialow vraya
Eloy Napisano 7 Grudzień 2006 Autor Napisano 7 Grudzień 2006 GI Włączone. Domek miał by prosty, bo nad morzem liczy się prostota Prostaków!
JunioR Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 Domek miał by prosty, bo nad morzem liczy się prostota Prostaków! taa, na pewno! a tak poza tym to morze kojazy mi sie z piaskiem a nie "trawą" jak nad jeziorem!
krzyhhh Napisano 7 Grudzień 2006 Napisano 7 Grudzień 2006 aż się prosi aby napisać "prawie robi wielką różnicę " ;) a co do pracki to mało detali.. trzeba jeszcze sporo popracować nad światłem i materiałami vraya
satanicus1991 Napisano 8 Grudzień 2006 Napisano 8 Grudzień 2006 Heh, jak moje pierwsze pracki :D Co JA bym zmienił, czy to zrobisz to już twoja sprawa; -wogle cała woda. zamiast w displace ładować, to w bumpa, przezroczystość i odbijanie otoczenia... -trawa. straszna ona jest :( -mapka otoczenia; przydałaby się taka ładna, czerwony odcień i słońce na horyzoncie, -no i popracować nad modelem tego mostku i domku... Acha, teksturka ci się rozjechała xp Powodzenia Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się