Napisano 7 Grudzień 200618 l Moje pierwsze podrygi z V-Rayem. Podpowiedźcie co dodac. Zachęcam też do oceniania.
Napisano 7 Grudzień 200618 l chetnie bym skoczyl z tego pomostu na banie ,a co do pracy bardzoo mala ilosc detali
Napisano 7 Grudzień 200618 l woda powinna odbijac troche otoczenie i sie rozpryskiwac na tym moscie, a u Ciebie wyglada jak lód, za ostry horyzont, pracuj dalej, pozdro.
Napisano 7 Grudzień 200618 l slabo, shader wody wyglada jak kisiel, trawa ma za szerokie zdźbła, musisz jeszcze nad tym sporo posiedzic.
Napisano 7 Grudzień 200618 l za ostry horyzont, pracuj dalej, pozdro. Nie tylko za ostry ale i za blisko stanowczo.
Napisano 7 Grudzień 200618 l Displacemant wody jest za duży. Nie wiem czy dodałeś falloff w reflection, jak nie to daj. No i nie ma gi... w sumie nie koniecznie musi być, ale przynajmniej jakoś to zaimituj, bo pod mostem nie może być zupełnie czarno... narazie tyle ;P
Napisano 7 Grudzień 200618 l do wymiany: pomost, knagi mocujące, woda, trawa, chmury, domek na końcu pomostu, oświetlenie i textury. przykro mi ale bump mapą nie zrobisz dobrze wyglądającej wody. modele są przerażająco proste. moimzdaniem skup się najpierw na pożądniejszym wymodelowaniu zarówno pomostu jak i bali podtrzymujących oraz dobrym projekcie domku na końcu pomostu. dopiero później chwytaj się za oświetlenie czy materiały. teraz po prostu to nie ma sensu. Pozdrawiam
Napisano 7 Grudzień 200618 l wogole nie wygląda na vraya, właczyles chociaz GI ? uzywaj materialow vraya
Napisano 7 Grudzień 200618 l Autor GI Włączone. Domek miał by prosty, bo nad morzem liczy się prostota Prostaków!
Napisano 7 Grudzień 200618 l Domek miał by prosty, bo nad morzem liczy się prostota Prostaków! taa, na pewno! a tak poza tym to morze kojazy mi sie z piaskiem a nie "trawą" jak nad jeziorem!
Napisano 7 Grudzień 200618 l aż się prosi aby napisać "prawie robi wielką różnicę " ;) a co do pracki to mało detali.. trzeba jeszcze sporo popracować nad światłem i materiałami vraya
Napisano 8 Grudzień 200618 l Heh, jak moje pierwsze pracki :D Co JA bym zmienił, czy to zrobisz to już twoja sprawa; -wogle cała woda. zamiast w displace ładować, to w bumpa, przezroczystość i odbijanie otoczenia... -trawa. straszna ona jest :( -mapka otoczenia; przydałaby się taka ładna, czerwony odcień i słońce na horyzoncie, -no i popracować nad modelem tego mostku i domku... Acha, teksturka ci się rozjechała xp Powodzenia Pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto