danilo2 Napisano 9 Grudzień 2006 Napisano 9 Grudzień 2006 Witam, mam taki problem z najnowszym premierem adoba : chodzi o to że zainstalowałem sobie AP 2 i podczas importu niektórych plików mpeg występował błąd "unexpected type of file" (etc). Po wgraniu wczesniejeszej wersji Premiera pliki te udawało się juz importować po wgraniu niektrórych kodeków. Postanowiłem wiec odinstalować starego premiera i zainstalować wersję 2.0 . Niestety podczas uruchamiania pojawia sie napis: Please uninstall the trial version before install the full version" i program się nie uruchamia. Wersja trialowa jest odinstyalowana, rejestr wyczyściłem i nawet przywracanie systemu nie pomogło . Czy wie ktoś jak mozna poradzić sobie z tm problemem? :) Dziękuje serdecznie i czekam na odpowiedź :)
Madison Napisano 9 Grudzień 2006 Napisano 9 Grudzień 2006 Sprubój zainstalować program w innym miejscu niż Trial, a najlepiej na innym dysku niż systemowy i inny niż ten, na którym trzymasz projekty.
SUPER_OkO Napisano 9 Grudzień 2006 Napisano 9 Grudzień 2006 wyczysc rejestr, moze i to zrobiles ale widocznie nie dokladnie cos ominales. Wpisz znajdz - premiere i wykasuj wszystkie linijki z tym haselkiem zwiazane
jaras Napisano 9 Grudzień 2006 Napisano 9 Grudzień 2006 mozesz do tego użyć np. programu Regclean - bardzo prosty, łatwy i przyjemnie czyści rejestr ;) p.s. teraz mi przyszła do głowy jeszcze jedna myśl - czy miałeś zainstalowany jakiś pakiet kodeków ? jeżeli tak do zainstaluj go jeszcze raz bo może czegoś brakuje i się wysypuje
Madison Napisano 9 Grudzień 2006 Napisano 9 Grudzień 2006 Odinstaluj wersję 2. Wyczyść rejestr za pomocą Reg Cleaner tak jak napisał jaras. Wywal wszystko z folderu: C:\WINDOWS\Prefetch C:\WINDOWS\Temp W C:\Documents and Settings\Twoje konto\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji zobacz czy nie ma czegoś z Premiere C:\Program Files\Common Files\Adobe i tutaj zobacz czy coś zostało Tak samo z C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji C:\Documents and Settings\Administrator\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji W rejestrze sprawdź czy nie ma czegoś (tylko zrób kopię) HKEY_CURRENT_USER\Software\Adobe\Premiere HKEY_CURRENT_USER\Software\Adobe\Registration\User HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Adobe\Premiere HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Adobe\Premiere HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Adobe Systems\Common Install\Shared Service\B1E98000 HKEY_USERS\S-1-5-21-1214440339-1957994488-1343024091-1003\Software\Adobe\Premiere Powinno być dobrze. Powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się