Napisano 17 Grudzień 200618 l Witam. Mam błąd który psuje mi efekt. Mianowicie: Chciałby tylko wiedzieć gdzie mogę zmienić opcję, apy poczatek układu współrzednych (te 3 kolorowe strzałeczki XYZ do przesuwania obiektu) był w centrum danego obiektu a nie na brzegu np. w szcześcianie układ jest na środku, ale jednego z boków sześciana. Załączę screen:
Napisano 17 Grudzień 200618 l Autor Dzieki bardzo za podpowiedż, a czy może wie ktoś jak zaloopować animację obracającego się obiektu. Próbuję poprostu kopiować klucze na pasku czasu, ale to trochę niedokładnie wygląda i w momencie w którym kończy się jeden obrót robi obrót w drugą stronę a potem powraca do dalszej linii biegu. Próbowałem też w tej drugiej linni czasu ale to trochę niedokładnie wychodzi. CZy jest w maxie taka opcja, która zaloopowałaby mi obrót?
Napisano 17 Grudzień 200618 l Z poziomu track view się to robiło o ile pamiętam. Na danej transformacji dla obiektu przypisywało się odpowiedni (loop, ping-pong itd.) kontroler out of range.
Napisano 18 Grudzień 200618 l Autor Tylko, że nie chodziło mi o to by w maxie loopował mi animację. Chodzi o to, że dookoła obracającego się obiektu będzie wędrować kamera i chodzi mi o to, żeby nie tworzyć cały czas kluczy na pasku czasu, tylko, żeby, nie wiem, jakoś skopiować dany moment brotu, i żeby cały czas się obracało. Przy kilkudziesięciominutowej animacji jest to trochę roboty.
Napisano 18 Grudzień 200618 l Do takiej animacji używa się ścieżki. Tworzysz spline -> circle i masz gotową ścieżke dla kamery. W hierarchi przypisujesz kontroler ruchu kamery jako path constrain i wskazujesz swojego circle'a. Potem możesz dodawać inne ścieżki w danym czasie lub zaloopować animacje przy pomocy metody którą opisałem.
Napisano 20 Grudzień 200618 l ...nie wiem czy dobrze pokumalem co kcesz zrobic - czy masz zamiar zanimowac np ten twoj szescian - cos jak gadzet na stronke internetowa by coos sie zloopowane obracalo ?? - jezeli tak to mozesz to zrobic tak (opisze to dla podstawowej liczby klatek 100)- tworzysz ten twoj obiekt -wlaczasz auto key przesuwasz pasek animacji do klatki 100, nastepnie wlaczasz opcje obrotu o zadany kat - ustawiasz sobie 45 czy tez 180 albo od razu 360 ;) i w tej setnej klatce obracasz obiekt o 360 stopni -po tym wylaczasz opcje auto key i masz animacje pelnego obrotu - to nie wszystko - pamietaj aby podczas renderingu...renderowac range o jedna klatke mniejszty niz ustawiona przez ciebie liczna calkowita klatek animacji - czyli np 0-99 ...po wyrenderowaniu masz fajna zloopowana animke...czy tez wydajemi sie ze powinienes miec ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto