Yaro16 Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 Jest to moje auto które chce skonczyć.Nawet jak miałbym iść po trupach i modelować(Poprzednie robiłem ale nieskonczyłem) Narazie zrobiłem tyle: Narazie daje siatke bo model z ms wygląda niezbyt bo niewychamferowałem krawędzi. Mam pierwszy problem. Niewiem czy mam dac polygon w miejscu świateł czy zrobić dziure i póżniej osobno zrobić światła. Wiem ze siatka z tyłu jest zła.Poprawie to nastepnym razem.
floo Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 proponowal bym zrobi światla osobno, chyba że pojdziesz na łatwizne z texturka... powodzenia... korzystasz z blueprint???
#Pawel Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 Narazie mało. Mam nadzieje, że zgęścisz siatkę tu i ówdzie ;) Światła osobno. Powodzenia.
pecet Napisano 17 Grudzień 2006 Napisano 17 Grudzień 2006 hmm narazie to bym proponował obejrzeć siatki dobrych modeli i zacząć od nowa, bo to wygląda tragicznie...
Yaro16 Napisano 18 Grudzień 2006 Autor Napisano 18 Grudzień 2006 Dobra coś zrobiłem: mam problem,niewiem gdzie dać chamfery aby światło sie niezmeshowało i pasowało do szybki swiateł. render: Ps jutro wieczorem dam update
pecet Napisano 18 Grudzień 2006 Napisano 18 Grudzień 2006 jescze raz pisze: rób od nowa, ta siatka jest taka chaotyczna i koślawa nic dobrego z tego nie będzie
Dawcio_m Napisano 18 Grudzień 2006 Napisano 18 Grudzień 2006 siatka troche nieprzemyslana te trójkąty są tam niepotrzebne, można to inaczej rozwiązać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się