Gedeon Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 Witam. Szukałem na necie, google przeszukałem ale nie znalazłem tego, co szukałem - jak zrobić w :::SCANLINE::: materiał metalu (obojętnie jakiego)... Jeżeli ktoś wie, jak taki materiał wykonać to proszę o poradę...
Orangegraphics Napisano 19 Grudzień 2006 Napisano 19 Grudzień 2006 no jakiś pomysł mam;) standart z brdf ustawionym na phonga lub metal. następnie diff szary, do reflecta raytrace, slot ustawiony tak na 40 (standardowo jest 100) następnie do bumpa jakiś niski syf i masz namiastke brush metal:D ale jeszcze oczywiscie spectacularem sie pobawić... coś moze z tego wyjść;)
Ania Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 poczytaj tutaj http://www.neilblevins.com/cg_education/metal_and_refs/metal_and_refs.htm
tadzio Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 ostatecznie zobacz sobie maxowskie materialy metalu do scana w biblioteczce materialow i na ich bazie cos zrob ;-)
mirach Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/brushedmet/asberg_bmetal_01.asp polecam :)
Hynol Napisano 20 Grudzień 2006 Napisano 20 Grudzień 2006 a)kolor difuse musi być dość ciemny b)trzeba włączyć antyaliasing dla reflection/refraction i ustawić bluring i defocusing jakoś rozsądnie. c)bez dobrego env i światła, to nawet najlepszy materiał będzie wyglądał źle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się