Napisano 19 Grudzień 200618 l Witam. Szukałem na necie, google przeszukałem ale nie znalazłem tego, co szukałem - jak zrobić w :::SCANLINE::: materiał metalu (obojętnie jakiego)... Jeżeli ktoś wie, jak taki materiał wykonać to proszę o poradę...
Napisano 19 Grudzień 200618 l no jakiś pomysł mam;) standart z brdf ustawionym na phonga lub metal. następnie diff szary, do reflecta raytrace, slot ustawiony tak na 40 (standardowo jest 100) następnie do bumpa jakiś niski syf i masz namiastke brush metal:D ale jeszcze oczywiscie spectacularem sie pobawić... coś moze z tego wyjść;)
Napisano 20 Grudzień 200618 l poczytaj tutaj http://www.neilblevins.com/cg_education/metal_and_refs/metal_and_refs.htm
Napisano 20 Grudzień 200618 l ostatecznie zobacz sobie maxowskie materialy metalu do scana w biblioteczce materialow i na ich bazie cos zrob ;-)
Napisano 20 Grudzień 200618 l http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/brushedmet/asberg_bmetal_01.asp polecam :)
Napisano 20 Grudzień 200618 l a)kolor difuse musi być dość ciemny b)trzeba włączyć antyaliasing dla reflection/refraction i ustawić bluring i defocusing jakoś rozsądnie. c)bez dobrego env i światła, to nawet najlepszy materiał będzie wyglądał źle.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto