Skocz do zawartości

Jak to się robi HDRI


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Najlepiej wrzuć ją do edytora materiałów - potem skopiuj (instance) do enviroment.W edytorze zaznacz właśnie spherical żeby mapa hdri otaczała całą scenę.

Pozdrawiam.

Napisano

mozesz rowniez stworzyc spora sfere dookola swojej sceny i wrzucic na nia material z mapa hdri na diffuse, wazne zeby byla 100% self illum i zeby miala wylaczone casts/recive shadows no i zeby material byl 2-stronny. takie rozwiazanie ma ta przewage, ze kuli mozesz wylaczyc widzialnosc dla kamery, i uzyc innego tla, a w odbiciach i refrakcji oraz gi bedzie dalej widoczna. jesli uzywasz vray, to mozesz tez mape wrzucic w opcjach renderingu w odpowiednie sloty, co da ci wieksza kontrole nad nia.

 

pozdr! kos

Napisano

Oczywiście zależy od tego czego używasz:D. W Vray\'u nie ma możliwości wrzucenia tego jak zwykłą bitmapę. Musisz dodać mapę VRayHDR i tam załadować plik. Potem jeszcze ustawienie współrzędnych mapowania. A to już zależy jaką masz mapę.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności