Skocz do zawartości

VFX- Millenium Falcon


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W sumie animacje ta zrobilem juz dluzszy czas temu, ale nie wrzucalem jej z racji tego, ze jej wykonanie zajelo mi kilka godzin, model nie jest mojego autorstwa (sci-fi 3d) i wogole byla tylko takim testem compositingu i camera trackingu.

Ale teraz trafilem na nia na dysku i swierdzilem, ze chyba nie zaszkodzi jesli wlasnie jako taki test ja tu zamieszcze aby uzyskac jakies uwagi :).

 

link

 

Priorytetem byl mozliwy realizm i dopasowanie statku do otoczenia, w czym miala pomoc kompozycja z linia drzew. W jakim stopniu to sie udalo- ocencie sami :).

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Drzewka w sumie kretynsko prosto wykombinowalem - przeslonilem falcona na ich tle planem z materialem matte/shadow z mapa opacity bedaca odwroconym w widmie i zbinaryzowanym (choc z anti-aliasingiem) tlem-filmem, zmappowanym jako environ->screen :). W zasadzie w AE tylko dzwiek dodalem, reszta to render bodaj w Brazilu + glow w VP.

Napisano

Tracking robilem camera trackerem w maxie. Troche na oko wzialem odleglosci punktow odniesienia- po kilka na niebie, dachu i drzewach, ale jakos sie zgralo. Zblizenie akurat pod koniec zrobilem jeszcze wieksze, ale dalej juz nie dalo sie idealnie dopasowac, bo wszystkie punkty z pierwszego planu uciekaly poza ekran, a dla samcych punktow na niebie, przy mojej trzesacej sie na zoomie rece, zaden zakres gizm sledzacych nie pomagal ;).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności