Jump to content

VFX- Millenium Falcon


Proto
 Share

Recommended Posts

W sumie animacje ta zrobilem juz dluzszy czas temu, ale nie wrzucalem jej z racji tego, ze jej wykonanie zajelo mi kilka godzin, model nie jest mojego autorstwa (sci-fi 3d) i wogole byla tylko takim testem compositingu i camera trackingu.

Ale teraz trafilem na nia na dysku i swierdzilem, ze chyba nie zaszkodzi jesli wlasnie jako taki test ja tu zamieszcze aby uzyskac jakies uwagi :).

 

link

 

Priorytetem byl mozliwy realizm i dopasowanie statku do otoczenia, w czym miala pomoc kompozycja z linia drzew. W jakim stopniu to sie udalo- ocencie sami :).

Link to comment
Share on other sites

Drzewka w sumie kretynsko prosto wykombinowalem - przeslonilem falcona na ich tle planem z materialem matte/shadow z mapa opacity bedaca odwroconym w widmie i zbinaryzowanym (choc z anti-aliasingiem) tlem-filmem, zmappowanym jako environ->screen :). W zasadzie w AE tylko dzwiek dodalem, reszta to render bodaj w Brazilu + glow w VP.

Link to comment
Share on other sites

Tracking robilem camera trackerem w maxie. Troche na oko wzialem odleglosci punktow odniesienia- po kilka na niebie, dachu i drzewach, ale jakos sie zgralo. Zblizenie akurat pod koniec zrobilem jeszcze wieksze, ale dalej juz nie dalo sie idealnie dopasowac, bo wszystkie punkty z pierwszego planu uciekaly poza ekran, a dla samcych punktow na niebie, przy mojej trzesacej sie na zoomie rece, zaden zakres gizm sledzacych nie pomagal ;).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy