Napisano 20 Grudzień 200618 l W sumie animacje ta zrobilem juz dluzszy czas temu, ale nie wrzucalem jej z racji tego, ze jej wykonanie zajelo mi kilka godzin, model nie jest mojego autorstwa (sci-fi 3d) i wogole byla tylko takim testem compositingu i camera trackingu. Ale teraz trafilem na nia na dysku i swierdzilem, ze chyba nie zaszkodzi jesli wlasnie jako taki test ja tu zamieszcze aby uzyskac jakies uwagi :). link Priorytetem byl mozliwy realizm i dopasowanie statku do otoczenia, w czym miala pomoc kompozycja z linia drzew. W jakim stopniu to sie udalo- ocencie sami :).
Napisano 21 Grudzień 200618 l łooo. a jak zrobiłeś te ażurki w drzewach ? :O....fajnie wyszło....nie hiper, ale naprawde spoko :O
Napisano 25 Grudzień 200618 l Autor Drzewka w sumie kretynsko prosto wykombinowalem - przeslonilem falcona na ich tle planem z materialem matte/shadow z mapa opacity bedaca odwroconym w widmie i zbinaryzowanym (choc z anti-aliasingiem) tlem-filmem, zmappowanym jako environ->screen :). W zasadzie w AE tylko dzwiek dodalem, reszta to render bodaj w Brazilu + glow w VP.
Napisano 28 Grudzień 200618 l Autor Tracking robilem camera trackerem w maxie. Troche na oko wzialem odleglosci punktow odniesienia- po kilka na niebie, dachu i drzewach, ale jakos sie zgralo. Zblizenie akurat pod koniec zrobilem jeszcze wieksze, ale dalej juz nie dalo sie idealnie dopasowac, bo wszystkie punkty z pierwszego planu uciekaly poza ekran, a dla samcych punktow na niebie, przy mojej trzesacej sie na zoomie rece, zaden zakres gizm sledzacych nie pomagal ;).
Napisano 29 Grudzień 200618 l fajne, jak dla mnie moglby falcon pod koniec przyspieszyc bardziej. Gratulacje za tracking w maxie, ja nie mam do niego cierpliwosci, polecam boujou.
Napisano 29 Grudzień 200618 l Falcon brzmi jak FAlcom :D no prawie... Ładna animacja, fajnie ci się udało to wyjście z "za krzaka" :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto