Dragon Heart Napisano 21 Grudzień 2006 Share Napisano 21 Grudzień 2006 no więc mam taki problem. Zrobiłem sobie jaskinie i animacje oprowadzania kamert po niej. wyrenderowałem całą animacje i gdy ją obejrzałem okazało się że nałożone wcześniej tekstury tak jakby "stoją w moejscu" można by to nazwać że nie lezą na obiekcie. wygląda to tak jakby projektor żucał obraz na ruchomy obiekt. nIe wiem czy mnie zrozumieliście. idzie to jakoś naprawić albo co jest tego przyczyną (korzystam z 3ds max 7) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 21 Grudzień 2006 Share Napisano 21 Grudzień 2006 Jedyne co mi przychodzi do głowy to to że zmapowałeś tekstury jako enviroment screen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dragon Heart Napisano 21 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 21 Grudzień 2006 no i mam też taki problem jak nałoże tekstury nie w environ tylko w texture to tekstura mi się strasznie zniekształca. Prubowałem ją obracać przemieszczeć skalować i to nic nie dało. Może wy wiecie jak mam zrobić te texture żeby wyglądała normalnie i od czego zalezy jej wygląd po nałożeniu (od ilości polygonów??) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 21 Grudzień 2006 Share Napisano 21 Grudzień 2006 Unwrap UV sie kłania w takim razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 21 Grudzień 2006 Share Napisano 21 Grudzień 2006 trzeba nałożyć modyfikatory UVW Map albo Unwrap UVW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się