Posted December 21, 200618 yr no więc mam taki problem. Zrobiłem sobie jaskinie i animacje oprowadzania kamert po niej. wyrenderowałem całą animacje i gdy ją obejrzałem okazało się że nałożone wcześniej tekstury tak jakby "stoją w moejscu" można by to nazwać że nie lezą na obiekcie. wygląda to tak jakby projektor żucał obraz na ruchomy obiekt. nIe wiem czy mnie zrozumieliście. idzie to jakoś naprawić albo co jest tego przyczyną (korzystam z 3ds max 7)
December 21, 200618 yr Jedyne co mi przychodzi do głowy to to że zmapowałeś tekstury jako enviroment screen.
December 21, 200618 yr Author no i mam też taki problem jak nałoże tekstury nie w environ tylko w texture to tekstura mi się strasznie zniekształca. Prubowałem ją obracać przemieszczeć skalować i to nic nie dało. Może wy wiecie jak mam zrobić te texture żeby wyglądała normalnie i od czego zalezy jej wygląd po nałożeniu (od ilości polygonów??)
Create an account or sign in to comment