Jump to content

Featured Replies

Posted

no więc mam taki problem. Zrobiłem sobie jaskinie i animacje oprowadzania kamert po niej. wyrenderowałem całą animacje i gdy ją obejrzałem okazało się że nałożone wcześniej tekstury tak jakby "stoją w moejscu" można by to nazwać że nie lezą na obiekcie. wygląda to tak jakby projektor żucał obraz na ruchomy obiekt. nIe wiem czy mnie zrozumieliście. idzie to jakoś naprawić albo co jest tego przyczyną (korzystam z 3ds max 7)

  • Replies 4
  • Views 796
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jedyne co mi przychodzi do głowy to to że zmapowałeś tekstury jako enviroment screen.

  • Author

no i mam też taki problem jak nałoże tekstury nie w environ tylko w texture to tekstura mi się strasznie zniekształca. Prubowałem ją obracać przemieszczeć skalować i to nic nie dało. Może wy wiecie jak mam zrobić te texture żeby wyglądała normalnie i od czego zalezy jej wygląd po nałożeniu (od ilości polygonów??)

trzeba nałożyć modyfikatory UVW Map albo Unwrap UVW

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy