Skocz do zawartości

Tekstury mi się psują podczas animacji


Dragon Heart

Rekomendowane odpowiedzi

no więc mam taki problem. Zrobiłem sobie jaskinie i animacje oprowadzania kamert po niej. wyrenderowałem całą animacje i gdy ją obejrzałem okazało się że nałożone wcześniej tekstury tak jakby "stoją w moejscu" można by to nazwać że nie lezą na obiekcie. wygląda to tak jakby projektor żucał obraz na ruchomy obiekt. nIe wiem czy mnie zrozumieliście. idzie to jakoś naprawić albo co jest tego przyczyną (korzystam z 3ds max 7)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

no i mam też taki problem jak nałoże tekstury nie w environ tylko w texture to tekstura mi się strasznie zniekształca. Prubowałem ją obracać przemieszczeć skalować i to nic nie dało. Może wy wiecie jak mam zrobić te texture żeby wyglądała normalnie i od czego zalezy jej wygląd po nałożeniu (od ilości polygonów??)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności