Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

no więc mam taki problem. Zrobiłem sobie jaskinie i animacje oprowadzania kamert po niej. wyrenderowałem całą animacje i gdy ją obejrzałem okazało się że nałożone wcześniej tekstury tak jakby "stoją w moejscu" można by to nazwać że nie lezą na obiekcie. wygląda to tak jakby projektor żucał obraz na ruchomy obiekt. nIe wiem czy mnie zrozumieliście. idzie to jakoś naprawić albo co jest tego przyczyną (korzystam z 3ds max 7)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 767
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jedyne co mi przychodzi do głowy to to że zmapowałeś tekstury jako enviroment screen.

Napisano
  • Autor

no i mam też taki problem jak nałoże tekstury nie w environ tylko w texture to tekstura mi się strasznie zniekształca. Prubowałem ją obracać przemieszczeć skalować i to nic nie dało. Może wy wiecie jak mam zrobić te texture żeby wyglądała normalnie i od czego zalezy jej wygląd po nałożeniu (od ilości polygonów??)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności