Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam. Jestem w trakcie tworzenia animacji, jednak natknalem sie na pewien problem. Mam bardzo duzy budynek, i chcialem pod pewnymi podporami tego budynku zrobic las, zeby oddac wlasnie jego wielkosc. Jednak jezeli dam skomplikowane drzewa wbuidowane w maxa to juz przy 20 renderka jest strasznie dluga. Przeciez nie potrzebne mi liczenie detali wsrod lasu bo bedzie ledwie widac korony drzew. Znacie jakis sposob zeby nie obliczal cieni itp. tych drzew? Moze nie podstawie plane'a pod drzewa to nie beda mialy na co rzucac cienia :P A moze max to jakos inaczej liczy? Nie wiem... Za kazda pomoc z gory dziekuje.

  • Replies 2
  • Views 615
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Powinno się dać w ustawienie obiektu lub światła wyłączyć generowanie cieni, GI lub inych rzeczy dla poszczególnych obiektów.

Uprościć modele. Zrobić ręcznie low poly + facey z teksturą listowią. Wyrenderować tło osobno na niższych ustawieniach renderera i łączyć w photoshopie.

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy