RA Napisano 28 Grudzień 2006 Share Napisano 28 Grudzień 2006 Hejka. Problem na obrazku, na ścianie powstają dziwne pasy gradientu. Nie wiem jak to zlikwidować. W scenie są 4 ies'y i same mat. vray'a. Kamera max'owa, na vray'owskiej, to nie powstaje, ale ja jej nie chce. ;) Gdyby ktoś miał jakiś pomysł, to nie krępować się proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 28 Grudzień 2006 Share Napisano 28 Grudzień 2006 może mapowanie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 28 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 28 Grudzień 2006 No właśnie nie, jak widać (po słojach) zmapowane jest zupełnie inaczej niż idą pasy. :) Poza tym, to zdarzyło mi się też na zupełnie innej teksturze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 28 Grudzień 2006 Share Napisano 28 Grudzień 2006 A czy nie było to przypadkiem renderowane regionami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 29 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 29 Grudzień 2006 Hehe, ale to jest pod kątem. :) To nie regiony, render z całości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaGuu Napisano 29 Grudzień 2006 Share Napisano 29 Grudzień 2006 Buehehe faktycznie :P Sorki. Moze sprubój zmargowac wszystkie obiekty do nowej sceny i od nowa wszystko poustawiac? :D Dobra...wiem...głupia rada :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SWRSC Napisano 29 Grudzień 2006 Share Napisano 29 Grudzień 2006 ja mialem takie cos, jak ustawilem, zeby buckety renderowaly sie w poziomie a nie tak jak domyslnie metodą hilbert. NIe rozgryzlem vraya, ale w Mentalu ma znaczenie jaką metodą wyliczane są nowe buckety do renderowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 29 Grudzień 2006 Share Napisano 29 Grudzień 2006 1.5 to szit. zapamietaj :) to najprawdopodobniej przez iesy ale w starszym vrayu na 99% problem zniknie bez ingerowania w scene. a 1.5 to i tak szit ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 29 Grudzień 2006 Share Napisano 29 Grudzień 2006 masz w opcjach swiatla zaznaczone Smooth surface shadows? taki strzal, nie wiem czy to pomoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RA Napisano 29 Grudzień 2006 Autor Share Napisano 29 Grudzień 2006 Nic nie działa, więc czeka mnie trochę instalowania. Kocham to. ;) Tylko czy pod max'a 9 działają vray'e niższe niż 1.5? EDIT: A mam to w d... Finalne rendery zrobię kamerą vray'a. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się