Napisano 28 Grudzień 200618 l Hejka. Problem na obrazku, na ścianie powstają dziwne pasy gradientu. Nie wiem jak to zlikwidować. W scenie są 4 ies'y i same mat. vray'a. Kamera max'owa, na vray'owskiej, to nie powstaje, ale ja jej nie chce. ;) Gdyby ktoś miał jakiś pomysł, to nie krępować się proszę.
Napisano 28 Grudzień 200618 l Autor No właśnie nie, jak widać (po słojach) zmapowane jest zupełnie inaczej niż idą pasy. :) Poza tym, to zdarzyło mi się też na zupełnie innej teksturze.
Napisano 29 Grudzień 200618 l Autor Hehe, ale to jest pod kątem. :) To nie regiony, render z całości.
Napisano 29 Grudzień 200618 l Buehehe faktycznie :P Sorki. Moze sprubój zmargowac wszystkie obiekty do nowej sceny i od nowa wszystko poustawiac? :D Dobra...wiem...głupia rada :)
Napisano 29 Grudzień 200618 l ja mialem takie cos, jak ustawilem, zeby buckety renderowaly sie w poziomie a nie tak jak domyslnie metodą hilbert. NIe rozgryzlem vraya, ale w Mentalu ma znaczenie jaką metodą wyliczane są nowe buckety do renderowania.
Napisano 29 Grudzień 200618 l 1.5 to szit. zapamietaj :) to najprawdopodobniej przez iesy ale w starszym vrayu na 99% problem zniknie bez ingerowania w scene. a 1.5 to i tak szit ;)
Napisano 29 Grudzień 200618 l masz w opcjach swiatla zaznaczone Smooth surface shadows? taki strzal, nie wiem czy to pomoze.
Napisano 29 Grudzień 200618 l Autor Nic nie działa, więc czeka mnie trochę instalowania. Kocham to. ;) Tylko czy pod max'a 9 działają vray'e niższe niż 1.5? EDIT: A mam to w d... Finalne rendery zrobię kamerą vray'a. ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto