Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hejka.

Problem na obrazku, na ścianie powstają dziwne pasy gradientu. Nie wiem jak to zlikwidować. W scenie są 4 ies'y i same mat. vray'a. Kamera max'owa, na vray'owskiej, to nie powstaje, ale ja jej nie chce. ;)

Gdyby ktoś miał jakiś pomysł, to nie krępować się proszę.

 

lazienka003probla0.th.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

No właśnie nie, jak widać (po słojach) zmapowane jest zupełnie inaczej niż idą pasy. :)

Poza tym, to zdarzyło mi się też na zupełnie innej teksturze.

Napisano
  • Autor

Hehe, ale to jest pod kątem. :)

To nie regiony, render z całości.

Napisano

Buehehe faktycznie :P Sorki. Moze sprubój zmargowac wszystkie obiekty do nowej sceny i od nowa wszystko poustawiac? :D Dobra...wiem...głupia rada :)

Napisano

ja mialem takie cos, jak ustawilem, zeby buckety renderowaly sie w poziomie a nie tak jak domyslnie metodą hilbert. NIe rozgryzlem vraya, ale w Mentalu ma znaczenie jaką metodą wyliczane są nowe buckety do renderowania.

Napisano

1.5 to szit. zapamietaj :)

 

to najprawdopodobniej przez iesy ale w starszym vrayu na 99% problem zniknie bez ingerowania w scene. a 1.5 to i tak szit ;)

Napisano

masz w opcjach swiatla zaznaczone Smooth surface shadows? taki strzal, nie wiem czy to pomoze.

Napisano
  • Autor

Nic nie działa, więc czeka mnie trochę instalowania. Kocham to. ;)

Tylko czy pod max'a 9 działają vray'e niższe niż 1.5?

 

EDIT:

A mam to w d... Finalne rendery zrobię kamerą vray'a. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności