Gość BigBen Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 Mam problem, robie samochód z edit poly, wszystko ładnie równo, nakładam mesh smooth, a tu za przeproszniem ********** mi linie, błotnik cofa się do tyłu, lampy w bok itp. Wyłączam modyfikator i wszystko jest nie na swoim miejscu. Jak tego uniknąć? Czy do nałożenia MS trzeba mieć tylko kwdraty? Pozdrawiam
mirach Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 Modelowanie pod MS rzadzi sie swoimi prawami. Jednym z nich jest wymóg czworokątów.
Cruzh3r Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 Zrób na każdej z krawędzi zderzaka, chamfer. I podziel poligony (Ring(selection) a potem connect). Dzięki czemu uzyskasz mniejsze przesunięcie. GL
piotrek Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 Na krawędzie, które chcesz zachować ostre daj malutkiego chamfera. Poczytaj tutki o modelowaniu z uzyciem MS, najszybciej w ten sposób się nauczysz.
tweety Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 BigBen: pierwsza złota zasada w zyciu. czytaj FAQ a będziesz wielki. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=4384 Pozdrawiam
Gość BigBen Napisano 30 Grudzień 2006 Napisano 30 Grudzień 2006 Dzięki poraziłem sobie jakoś, ale mam kolejny problm i nie wiem jak to zrobić. Pierwszy obrazek po mesh smoth i symmetry drugi bez MS i Symmetry.
patry Napisano 31 Grudzień 2006 Napisano 31 Grudzień 2006 Modyfikator Symmetry daj pod MS i powinno być git :*
streaker Napisano 1 Styczeń 2007 Napisano 1 Styczeń 2007 albo masz krzywo vertexy, albo zły threshold, albo to co patry pisze
Gość BigBen Napisano 2 Styczeń 2007 Napisano 2 Styczeń 2007 Zaponiałe,m napisać że już sobie poradziłem, podpisałem mesh smooth pod symmetry i jakoś się udało. Dziękl. I jeszcze mam jedno pytanie. Ustalmy że mam gotowe auto tylko brakuje lamp, robić te lampy jako osobny element czy już w samochodzie? Bo nie wiem nawet jak nałożyć teksturke na lampy jeśli są one attachnięte z samochodem a auto ma już teksturke.
Rekomendowane odpowiedzi