Jump to content

Mesh Smooth przemieszcza linie


Guest BigBen
 Share

Recommended Posts

Mam problem, robie samochód z edit poly, wszystko ładnie równo, nakładam mesh smooth, a tu za przeproszniem ********** mi linie, błotnik cofa się do tyłu, lampy w bok itp. Wyłączam modyfikator i wszystko jest nie na swoim miejscu. Jak tego uniknąć? Czy do nałożenia MS trzeba mieć tylko kwdraty? Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Dzięki poraziłem sobie jakoś, ale mam kolejny problm i nie wiem jak to zrobić. Pierwszy obrazek po mesh smoth i symmetry drugi bez MS i Symmetry.

 

59a7bfd7d2bcc6f8.jpg

 

 

ac024bfd1acb5a56.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest BigBen

Zaponiałe,m napisać że już sobie poradziłem, podpisałem mesh smooth pod symmetry i jakoś się udało. Dziękl. I jeszcze mam jedno pytanie. Ustalmy że mam gotowe auto tylko brakuje lamp, robić te lampy jako osobny element czy już w samochodzie? Bo nie wiem nawet jak nałożyć teksturke na lampy jeśli są one attachnięte z samochodem a auto ma już teksturke.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy