Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem, robie samochód z edit poly, wszystko ładnie równo, nakładam mesh smooth, a tu za przeproszniem ********** mi linie, błotnik cofa się do tyłu, lampy w bok itp. Wyłączam modyfikator i wszystko jest nie na swoim miejscu. Jak tego uniknąć? Czy do nałożenia MS trzeba mieć tylko kwdraty? Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 953
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Modelowanie pod MS rzadzi sie swoimi prawami. Jednym z nich jest wymóg czworokątów.

Napisano

Zrób na każdej z krawędzi zderzaka, chamfer. I podziel poligony (Ring(selection) a potem connect). Dzięki czemu uzyskasz mniejsze przesunięcie.

 

GL

Napisano

Na krawędzie, które chcesz zachować ostre daj malutkiego chamfera.

Poczytaj tutki o modelowaniu z uzyciem MS, najszybciej w ten sposób się nauczysz.

Napisano

Dzięki poraziłem sobie jakoś, ale mam kolejny problm i nie wiem jak to zrobić. Pierwszy obrazek po mesh smoth i symmetry drugi bez MS i Symmetry.

 

59a7bfd7d2bcc6f8.jpg

 

 

ac024bfd1acb5a56.jpg

Napisano

Zaponiałe,m napisać że już sobie poradziłem, podpisałem mesh smooth pod symmetry i jakoś się udało. Dziękl. I jeszcze mam jedno pytanie. Ustalmy że mam gotowe auto tylko brakuje lamp, robić te lampy jako osobny element czy już w samochodzie? Bo nie wiem nawet jak nałożyć teksturke na lampy jeśli są one attachnięte z samochodem a auto ma już teksturke.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności