bloo1010 Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 Witam! Jestem raczej początkującym użytkownikiem maxa a szczególnie mental raya, w którym ta scena była robiona. Jest to mój pierwszy post dlatego Proszę o mniejszą krytyke! Z góry dzięki. :) Pozdrawiam.
JmTm00 Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 nie ma mniejszej krytyki ;) nie ma ze boli :D na mentalu to ja sie nie znam i moze pracka nie jest w 100% hiper...ale powiem ci ze idziesz w dobrą strone
tadzio Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 jak na poczatek z mentalem to calkiem calkiem;-)
krzyhhh Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 praca słaba.. nawet bardzo :| render : nie napiszę już o renderze.. bo w tych wszystkich vrayach/mentalach/maxwellach i innych to najczęściej wystarcza włączyć GI i już wygląda znośnie.... więc żadna to sztuka nawet dla początkującego. scena/modele: bardzo słabe.. bardzo mało szczegółowe... obiekty nie naturalne... (np. lampa.. składa się pewnie z tuby i cylindra (?) ) nie piszę Ci tego abyś się zniechęcił . każdy przechodził przez to .. czekam z niecierpliwością na następne prace.. .ale postaraj się aby były dokładniejsze. Nie rób od razu całych pomieszczeń... np.. skup się tylko na telewizorze itp... (na pojedynczych obiektach... ) ale zrób je naprawdę dobrze.... dopiero potem z czegoś takiego poskładaj pokoik pozdrawiam.. i życzę powodzenia
bloo1010 Napisano 6 Styczeń 2007 Autor Napisano 6 Styczeń 2007 Krzyhhh: dzięki za rady. Lampke zobaczyłem na necie i wygląda ona dokładnie tak jak na renderze dlatego więc taka powinna być (według mnie). Następnym razem może wybiore bardziej szczególową lampke :) .
Eden-3d Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 zwracaj wieksza uwage na szczegoly,detale, nie spiesz sie rob wolniej ale dokladniej ..pozdro
Lis Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 Będą z ciebie ludzie. Nie mówię tego dlatego że praca mi się podoba, jest wręcz ochydna ale dlatego że. Jest to twój pierwszy post gdzie zaprezentowałeś: - Jakieś tam podstawy modelingu - Początki GI - Shadery, słabe ale widać że czaisz o co chodzi. - Nie wrzuciłeś czterech boxów podniecając się jakie to jest zarąbiste. Jestem raczej początkującym użytkownikiem maxa a szczególnie mental raya Przestaw się na V-raya. Mental jest jak starożytna sztuka kung-fu. Wszyscy chą jej spróbować a udaje się to tylko nielicznym. Dojdź do perfekcji w V-rayu, zapomnij wszystko co wiesz i poznaj Mentala (skrócona wersja jakiegoś przysłowia) Pozdrawiam. I następnym razem licze na postęp.
tweety Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 Przestaw się na V-raya. Mental jest jak starożytna sztuka kung-fu. Wszyscy chą jej spróbować a udaje się to tylko nielicznym. Dojdź do perfekcji w V-rayu, zapomnij wszystko co wiesz i poznaj Mentala (skrócona wersja jakiegoś przysłowia) strzeżcie się ciemnej strony renderingu bo zawładnie wami tak jak Vray duszami tych nieszczęśliwców... :] tylko prawda Was wyzwoli. nie poddawajcie się! walczcie do końca i poznajcie prawdziwą potęgę Mental Ray'a. Lis: "You don't know the power of the Mental Ray! Join me! Only together we can rule the CGworld as a Mental masters." (monolog przerywany charakterystycznym sapaniem Lorda Vadera z SW) bloo1010: ponieważ o modellingu już zostało powiedziane więc zapytam: jakie parametry światła, renderowałeś FG czy GI (czy GI+FG)... trochę technikaliów. Pozdrawiam`
Lis Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 Tweety -> powinno być odwrotnie :D Ciemna strona jest łartwiejsza czyli = V-ray Jasna strona, trudna ale daje większą moc = Mental
Orangegraphics Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 Oj tam po prostu dla mnie to poprzestwaij i używaj funkcji rotate bo same kąty proste tu widze;]
chudy Napisano 7 Styczeń 2007 Napisano 7 Styczeń 2007 podłoga wygląda nieźle, chociaż jak na parkiet to dziwnie rozciągnięta, ale odbicia są całkiem poprawne ;]
bloo1010 Napisano 7 Styczeń 2007 Autor Napisano 7 Styczeń 2007 Dzięki wszystkim za komentarze! tweety: Renderowałem z włączonym GI i FG :)
Rekomendowane odpowiedzi