Shogun 3D Napisano 6 Styczeń 2007 Share Napisano 6 Styczeń 2007 Na Autodesk Roadshow ogłoszono, że jednym z bajerów, jakie wprowadzono do maxa 9 jest GI dla włosów. Pozostaje tylko pytanie: dla jakich włosów? W Vray fur GI istniało juz dawno, ale Vray fur ma dużo mniejsze możliwości niż fur maxowy. Robiłem duzo róznych testów z V-rayem, a nawet ze Scanline'm i nic. V-ray ani Scanline nie uwzględnia nawet włosów jako obiektu, który rzuca cień, już nie mówiąc o GI. A jak zamienić włosy na spline'y lub poly, to tracą one własciwości włosów pod kątem ewentualnej ich animacji. Pytanie: jak nadać GI włosom maxowym bez utraty ich wlaściwości? Mniejsza o czas renderingu. I jaki renderer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 8 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 8 Styczeń 2007 Ludziki, nie lubię się powtarzać, ale dla mnie to ważne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DaveBorck Napisano 8 Styczeń 2007 Share Napisano 8 Styczeń 2007 Scanline przecież nie ma GI jest tylko light tracer ale to tylko taka atrapa GI, bo to działa raczej jak rozbudowane ambient occlusion. Najpewniej chodziło o mental raya. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hawrok Napisano 8 Styczeń 2007 Share Napisano 8 Styczeń 2007 Jeżeli chodzi o maxowy Hair and Fur, to gdy zmienisz w Rendering -> Effects -> Hair Rendering options: z buffer na geometry, wówczas włosy będą renderowane odrazu i będą miały takie same właściwości jak obiekt z którego wyrastają (będa rzucać cienie itp.). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się