Napisano 8 Styczeń 200718 l Tak jak w temacie.Wyrenerowalem i białe babole mi wyszly.Prosze o odpowiedz czemu sa babole i jak poradzic aby nich nie było. Ustawienia rendera: gi qmc + qmc oswietlenie 4 x v ray light color maping: linear Prosze o szybką odpowiedz. render http://img408.imageshack.us/img408/9206/polowa1on7.jpg
Napisano 8 Styczeń 200718 l Jeżeli używasz HDRI jako 32 bit, spróbuj przestawić na 16 bit w setupie mapy.
Napisano 9 Styczeń 200718 l Ja też w sumie nie wiem, używam zwykle fixed na 3 bez filtra. Na spot3d jest jednak porównanie działania filtrów. Choć zawsze najlepiej jest potestować samemu.
Napisano 9 Styczeń 200718 l mitchel nevratili z blurem zwiększonym. spróbuj także dać adaptive QMC w AA i podbić ustwienia na wyższe. nie wiem czy dobrze mówię ale tak bym próbował:D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto