Yaro16 Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 Tak jak w temacie.Wyrenerowalem i białe babole mi wyszly.Prosze o odpowiedz czemu sa babole i jak poradzic aby nich nie było. Ustawienia rendera: gi qmc + qmc oswietlenie 4 x v ray light color maping: linear Prosze o szybką odpowiedz. render http://img408.imageshack.us/img408/9206/polowa1on7.jpg
Hynol Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 Jeżeli używasz HDRI jako 32 bit, spróbuj przestawić na 16 bit w setupie mapy.
Yaro16 Napisano 9 Styczeń 2007 Autor Napisano 9 Styczeń 2007 aa to catmul room, soft 3dsmax 8 + v ray 1.5 rc2
RA Napisano 9 Styczeń 2007 Napisano 9 Styczeń 2007 No i catmul jest właśnie problemem, dobierz inny filtr.
Yaro16 Napisano 9 Styczeń 2007 Autor Napisano 9 Styczeń 2007 Ra:a który jest tez dobry aby wrzystko było widać i ostro?
RA Napisano 9 Styczeń 2007 Napisano 9 Styczeń 2007 Ja też w sumie nie wiem, używam zwykle fixed na 3 bez filtra. Na spot3d jest jednak porównanie działania filtrów. Choć zawsze najlepiej jest potestować samemu.
Orangegraphics Napisano 9 Styczeń 2007 Napisano 9 Styczeń 2007 mitchel nevratili z blurem zwiększonym. spróbuj także dać adaptive QMC w AA i podbić ustwienia na wyższe. nie wiem czy dobrze mówię ale tak bym próbował:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się