Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

zainspirowany postępami Maqsa, spróbowałem blenderowego Sculpt Mode. całkiem niezłe, działa zadziwiająco szybko. levelu siatki nie mogłem podnieść powyżej 1,3 mln verts - na tyle tylko starczyło 768 MB ramu

za mało vert poszło w ogon, za dużo na ręce

 

577383j52115min.jpg

 

26670j5234min.jpg

 

304162j52210min.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Men za malo detali:p, praktycznie wszystko co tu widze mozna by bylo wymodelowac tradycujnie, ale model nie jest zly..nie jest tez jakis super... tak sobie no;d

Napisano

bardzo ladny model, ciekawie zrobiony;

mam oczywiscie zastrzezenia do bryly (hydalisk ma dluugi ogon) i lusek na klacie (sa inne, jzu zupelnei inna kwestia jak sie je robi), szczeka jest malo hydraliskowa, ale to sa szczegoly, ktore mozna latwo poprawic;

 

gratuluje ladnego modelu...

Napisano

niestety, na teksturę za późno - usunąłem poziomy siatki poniżej 2 levelu...

render zrobię jeszcze kolejny, jak będę miał jakiś następny model starcraftowy

 

z ogonem racja... klata: niestety, Blizzard robi rózne wersje własnych projektów - głównie chodzi o różnice między grafikami 2D i 3D. przy Overlordzie jest jeszcze gorzej (a właśnie próbuję go modelować)

 

thx za posty

Napisano

oficjalna wersja hydraliska jest zrobiona tak ze ogon stal prosto, wyekstrudowali mu lusek i zadziorow (wszystkei takie same, przeskalowane pozniej eg odleglosci) a pzoneij wykrzywili korpus po spline i bylo cacy (to bylo dosc dawno i niebylo tak duzo,takich cfanych narzedzi co teraz zeby sie w sculpting bawic)...

 

a z tymi roznymi grafikami co to bazgrali to jest tak, ze wersji kazdego obiektu bylo ciut i troche, wiekszosc poszla do ksoza i rozwijano kilka, dlatego sa drobne roznice, generalnie zergow powstalo najwiecej wersji bo mialy byc zroznicowane...

Gość michlord
Napisano

Wiecie, że sobie po tym blendera ściągłem :D i nawet fajny tylko interfejs nieźle pomieszany.

Bo model suuuuper.

Napisano

deshu: sculpta użyłem tu po raz pierwszy, a Blendera uczę się - teorytycznie - dwa lata... z tym, że wcześniej żadnego softu 3D nie próbowałem. potem dolicz sobie kilkumiesięczne przerwy na 2D, heh ciężko określić :)

 

Mr Pank: thx

 

michlord: no i dobrze, przejdź na darmową stronę mocy :>




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności