muody Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 zainspirowany postępami Maqsa, spróbowałem blenderowego Sculpt Mode. całkiem niezłe, działa zadziwiająco szybko. levelu siatki nie mogłem podnieść powyżej 1,3 mln verts - na tyle tylko starczyło 768 MB ramu za mało vert poszło w ogon, za dużo na ręce
KLICEK Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 Bardzo łady modelik :) gratulacje zdecydowanie bardziej by mi sie podobal gdyby mial jeszcze texturkę i piekny render :D
chveti Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 Dla mnie bardzo udane :) Zróbie jakiś vtutorial bo gubie się w tym blenderze :)
Maqs Napisano 16 Styczeń 2007 Napisano 16 Styczeń 2007 Men za malo detali:p, praktycznie wszystko co tu widze mozna by bylo wymodelowac tradycujnie, ale model nie jest zly..nie jest tez jakis super... tak sobie no;d
muody Napisano 16 Styczeń 2007 Autor Napisano 16 Styczeń 2007 nad teksturą pomyślę... co do tutoriali: http://www.geneome.net/index.php/blender-tutorials/ tutorial do Sculpta powinien się pojawić po wydaniu oficjalnej wersji - ale to chyba jedna z najlepiej przemyślanych części Blendera
mrkrzysiek Napisano 18 Styczeń 2007 Napisano 18 Styczeń 2007 bardzo fajny model :) jak byś pokusił się o texture i jakiś fajny render było by super
vv3k70r Napisano 18 Styczeń 2007 Napisano 18 Styczeń 2007 bardzo ladny model, ciekawie zrobiony; mam oczywiscie zastrzezenia do bryly (hydalisk ma dluugi ogon) i lusek na klacie (sa inne, jzu zupelnei inna kwestia jak sie je robi), szczeka jest malo hydraliskowa, ale to sa szczegoly, ktore mozna latwo poprawic; gratuluje ladnego modelu...
muody Napisano 18 Styczeń 2007 Autor Napisano 18 Styczeń 2007 niestety, na teksturę za późno - usunąłem poziomy siatki poniżej 2 levelu... render zrobię jeszcze kolejny, jak będę miał jakiś następny model starcraftowy z ogonem racja... klata: niestety, Blizzard robi rózne wersje własnych projektów - głównie chodzi o różnice między grafikami 2D i 3D. przy Overlordzie jest jeszcze gorzej (a właśnie próbuję go modelować) thx za posty
vv3k70r Napisano 18 Styczeń 2007 Napisano 18 Styczeń 2007 oficjalna wersja hydraliska jest zrobiona tak ze ogon stal prosto, wyekstrudowali mu lusek i zadziorow (wszystkei takie same, przeskalowane pozniej eg odleglosci) a pzoneij wykrzywili korpus po spline i bylo cacy (to bylo dosc dawno i niebylo tak duzo,takich cfanych narzedzi co teraz zeby sie w sculpting bawic)... a z tymi roznymi grafikami co to bazgrali to jest tak, ze wersji kazdego obiektu bylo ciut i troche, wiekszosc poszla do ksoza i rozwijano kilka, dlatego sa drobne roznice, generalnie zergow powstalo najwiecej wersji bo mialy byc zroznicowane...
deshu Napisano 19 Styczeń 2007 Napisano 19 Styczeń 2007 no naprawde dobrze wyszlo, pierwszy udany model w blenderze? jezeli tak to po jakim czasie nauki? (moze sie skusze)
Gość michlord Napisano 20 Styczeń 2007 Napisano 20 Styczeń 2007 Wiecie, że sobie po tym blendera ściągłem :D i nawet fajny tylko interfejs nieźle pomieszany. Bo model suuuuper.
muody Napisano 21 Styczeń 2007 Autor Napisano 21 Styczeń 2007 deshu: sculpta użyłem tu po raz pierwszy, a Blendera uczę się - teorytycznie - dwa lata... z tym, że wcześniej żadnego softu 3D nie próbowałem. potem dolicz sobie kilkumiesięczne przerwy na 2D, heh ciężko określić :) Mr Pank: thx michlord: no i dobrze, przejdź na darmową stronę mocy :>
Rekomendowane odpowiedzi