muody Napisano 16 Styczeń 2007 Share Napisano 16 Styczeń 2007 zainspirowany postępami Maqsa, spróbowałem blenderowego Sculpt Mode. całkiem niezłe, działa zadziwiająco szybko. levelu siatki nie mogłem podnieść powyżej 1,3 mln verts - na tyle tylko starczyło 768 MB ramu za mało vert poszło w ogon, za dużo na ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 16 Styczeń 2007 Share Napisano 16 Styczeń 2007 Bardzo łady modelik :) gratulacje zdecydowanie bardziej by mi sie podobal gdyby mial jeszcze texturkę i piekny render :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 16 Styczeń 2007 Share Napisano 16 Styczeń 2007 Dla mnie bardzo udane :) Zróbie jakiś vtutorial bo gubie się w tym blenderze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 16 Styczeń 2007 Share Napisano 16 Styczeń 2007 Men za malo detali:p, praktycznie wszystko co tu widze mozna by bylo wymodelowac tradycujnie, ale model nie jest zly..nie jest tez jakis super... tak sobie no;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muody Napisano 16 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 16 Styczeń 2007 nad teksturą pomyślę... co do tutoriali: http://www.geneome.net/index.php/blender-tutorials/ tutorial do Sculpta powinien się pojawić po wydaniu oficjalnej wersji - ale to chyba jedna z najlepiej przemyślanych części Blendera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 18 Styczeń 2007 Share Napisano 18 Styczeń 2007 bardzo fajny model :) jak byś pokusił się o texture i jakiś fajny render było by super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vv3k70r Napisano 18 Styczeń 2007 Share Napisano 18 Styczeń 2007 bardzo ladny model, ciekawie zrobiony; mam oczywiscie zastrzezenia do bryly (hydalisk ma dluugi ogon) i lusek na klacie (sa inne, jzu zupelnei inna kwestia jak sie je robi), szczeka jest malo hydraliskowa, ale to sa szczegoly, ktore mozna latwo poprawic; gratuluje ladnego modelu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maqs Napisano 18 Styczeń 2007 Share Napisano 18 Styczeń 2007 vv3k70r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muody Napisano 18 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 18 Styczeń 2007 niestety, na teksturę za późno - usunąłem poziomy siatki poniżej 2 levelu... render zrobię jeszcze kolejny, jak będę miał jakiś następny model starcraftowy z ogonem racja... klata: niestety, Blizzard robi rózne wersje własnych projektów - głównie chodzi o różnice między grafikami 2D i 3D. przy Overlordzie jest jeszcze gorzej (a właśnie próbuję go modelować) thx za posty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vv3k70r Napisano 18 Styczeń 2007 Share Napisano 18 Styczeń 2007 oficjalna wersja hydraliska jest zrobiona tak ze ogon stal prosto, wyekstrudowali mu lusek i zadziorow (wszystkei takie same, przeskalowane pozniej eg odleglosci) a pzoneij wykrzywili korpus po spline i bylo cacy (to bylo dosc dawno i niebylo tak duzo,takich cfanych narzedzi co teraz zeby sie w sculpting bawic)... a z tymi roznymi grafikami co to bazgrali to jest tak, ze wersji kazdego obiektu bylo ciut i troche, wiekszosc poszla do ksoza i rozwijano kilka, dlatego sa drobne roznice, generalnie zergow powstalo najwiecej wersji bo mialy byc zroznicowane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 18 Styczeń 2007 Share Napisano 18 Styczeń 2007 Bardzo symatyczny modelik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 19 Styczeń 2007 Share Napisano 19 Styczeń 2007 no naprawde dobrze wyszlo, pierwszy udany model w blenderze? jezeli tak to po jakim czasie nauki? (moze sie skusze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr Pank Napisano 20 Styczeń 2007 Share Napisano 20 Styczeń 2007 nooooo wielkie brawa model jest spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość michlord Napisano 20 Styczeń 2007 Share Napisano 20 Styczeń 2007 Wiecie, że sobie po tym blendera ściągłem :D i nawet fajny tylko interfejs nieźle pomieszany. Bo model suuuuper. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muody Napisano 21 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2007 deshu: sculpta użyłem tu po raz pierwszy, a Blendera uczę się - teorytycznie - dwa lata... z tym, że wcześniej żadnego softu 3D nie próbowałem. potem dolicz sobie kilkumiesięczne przerwy na 2D, heh ciężko określić :) Mr Pank: thx michlord: no i dobrze, przejdź na darmową stronę mocy :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi