Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

zainspirowany postępami Maqsa, spróbowałem blenderowego Sculpt Mode. całkiem niezłe, działa zadziwiająco szybko. levelu siatki nie mogłem podnieść powyżej 1,3 mln verts - na tyle tylko starczyło 768 MB ramu

za mało vert poszło w ogon, za dużo na ręce

 

577383j52115min.jpg

 

26670j5234min.jpg

 

304162j52210min.jpg

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dla mnie bardzo udane :)

Zróbie jakiś vtutorial bo gubie się w tym blenderze :)

Napisano

Men za malo detali:p, praktycznie wszystko co tu widze mozna by bylo wymodelowac tradycujnie, ale model nie jest zly..nie jest tez jakis super... tak sobie no;d

Napisano

bardzo ladny model, ciekawie zrobiony;

mam oczywiscie zastrzezenia do bryly (hydalisk ma dluugi ogon) i lusek na klacie (sa inne, jzu zupelnei inna kwestia jak sie je robi), szczeka jest malo hydraliskowa, ale to sa szczegoly, ktore mozna latwo poprawic;

 

gratuluje ladnego modelu...

Napisano
  • Autor

niestety, na teksturę za późno - usunąłem poziomy siatki poniżej 2 levelu...

render zrobię jeszcze kolejny, jak będę miał jakiś następny model starcraftowy

 

z ogonem racja... klata: niestety, Blizzard robi rózne wersje własnych projektów - głównie chodzi o różnice między grafikami 2D i 3D. przy Overlordzie jest jeszcze gorzej (a właśnie próbuję go modelować)

 

thx za posty

Napisano

oficjalna wersja hydraliska jest zrobiona tak ze ogon stal prosto, wyekstrudowali mu lusek i zadziorow (wszystkei takie same, przeskalowane pozniej eg odleglosci) a pzoneij wykrzywili korpus po spline i bylo cacy (to bylo dosc dawno i niebylo tak duzo,takich cfanych narzedzi co teraz zeby sie w sculpting bawic)...

 

a z tymi roznymi grafikami co to bazgrali to jest tak, ze wersji kazdego obiektu bylo ciut i troche, wiekszosc poszla do ksoza i rozwijano kilka, dlatego sa drobne roznice, generalnie zergow powstalo najwiecej wersji bo mialy byc zroznicowane...

Napisano

no naprawde dobrze wyszlo, pierwszy udany model w blenderze? jezeli tak to po jakim czasie nauki? (moze sie skusze)

Napisano

Wiecie, że sobie po tym blendera ściągłem :D i nawet fajny tylko interfejs nieźle pomieszany.

Bo model suuuuper.

Napisano
  • Autor

deshu: sculpta użyłem tu po raz pierwszy, a Blendera uczę się - teorytycznie - dwa lata... z tym, że wcześniej żadnego softu 3D nie próbowałem. potem dolicz sobie kilkumiesięczne przerwy na 2D, heh ciężko określić :)

 

Mr Pank: thx

 

michlord: no i dobrze, przejdź na darmową stronę mocy :>

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.