Skocz do zawartości

Obiekt3d : Zerg Hydralisk


muody

Rekomendowane odpowiedzi

zainspirowany postępami Maqsa, spróbowałem blenderowego Sculpt Mode. całkiem niezłe, działa zadziwiająco szybko. levelu siatki nie mogłem podnieść powyżej 1,3 mln verts - na tyle tylko starczyło 768 MB ramu

za mało vert poszło w ogon, za dużo na ręce

 

577383j52115min.jpg

 

26670j5234min.jpg

 

304162j52210min.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

bardzo ladny model, ciekawie zrobiony;

mam oczywiscie zastrzezenia do bryly (hydalisk ma dluugi ogon) i lusek na klacie (sa inne, jzu zupelnei inna kwestia jak sie je robi), szczeka jest malo hydraliskowa, ale to sa szczegoly, ktore mozna latwo poprawic;

 

gratuluje ladnego modelu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety, na teksturę za późno - usunąłem poziomy siatki poniżej 2 levelu...

render zrobię jeszcze kolejny, jak będę miał jakiś następny model starcraftowy

 

z ogonem racja... klata: niestety, Blizzard robi rózne wersje własnych projektów - głównie chodzi o różnice między grafikami 2D i 3D. przy Overlordzie jest jeszcze gorzej (a właśnie próbuję go modelować)

 

thx za posty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oficjalna wersja hydraliska jest zrobiona tak ze ogon stal prosto, wyekstrudowali mu lusek i zadziorow (wszystkei takie same, przeskalowane pozniej eg odleglosci) a pzoneij wykrzywili korpus po spline i bylo cacy (to bylo dosc dawno i niebylo tak duzo,takich cfanych narzedzi co teraz zeby sie w sculpting bawic)...

 

a z tymi roznymi grafikami co to bazgrali to jest tak, ze wersji kazdego obiektu bylo ciut i troche, wiekszosc poszla do ksoza i rozwijano kilka, dlatego sa drobne roznice, generalnie zergow powstalo najwiecej wersji bo mialy byc zroznicowane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość michlord

Wiecie, że sobie po tym blendera ściągłem :D i nawet fajny tylko interfejs nieźle pomieszany.

Bo model suuuuper.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

deshu: sculpta użyłem tu po raz pierwszy, a Blendera uczę się - teorytycznie - dwa lata... z tym, że wcześniej żadnego softu 3D nie próbowałem. potem dolicz sobie kilkumiesięczne przerwy na 2D, heh ciężko określić :)

 

Mr Pank: thx

 

michlord: no i dobrze, przejdź na darmową stronę mocy :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności