Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

eh... chciałem siatkę pokazać, bo niektórzy proszą. niestety - Blender w wersji Beta wywala się przy tej skomplikowanej operacji ;/ to samo mam przy schodzeniu na niższy poziom sculpa - i boję się, że już straciłem Level 1 i 2

offtop - bo nie ma co marudzić na darmowy sculptor

Napisano

trabe mozesz spokojnie wystrzelic w kosmos, jest wiele wersji overlorda, tylkojedna ma trabe, wiele bylo przygotowanych z klami, rogami, ciosami (jak u mamuta); zwroc uwage na leb, oczy to to nie mialo (najczesciej) ale lebskie bydle bylo, bo to pierwsza jednostka decyzyjna u Zergow;

pod brzuchem podwies mu mase smiecia, tam sa nie tylko lapy, ale i kupa rurek do odzywiania;

jesli chodzi o pancerz to raczej skladany (nachodzace na siebie plyty); i mam wrazenie ze jesli chodzi o metodologie robienia pancerza to pobldziles probujac zmutowac zolwia;

 

model ladny...

Napisano

Avenger ty masz wersje blendera importowana z kosmosu chyba, bo tylko ty wiecznie marudzis blender to blender tamto, ja nie mam takich problemow, zamiast nazekac zapytaj sie Maqs'a co i jak :D

btw: szybkiego powrotu do zdrowia i czekam na updaty.

Napisano

Odrazu widze ze to Blend :] Fajne to to :D

Werenderoj fajnie, tex naloz i bedzie gucz...

Ty wydaje mi sie ze ten zerg był troche jeszcze wyzszy, minimalnie wezszy, i trabka dlozsza...

Napisano

Fantastycznie, Szczerze przyznaję że twój "worek" jest najlepsza pośród tych, które widziłem. Na pewno lepszy od tego z cutscenek blizzarda. Rzeczywiście na ostatnia poprawki pancerza wele dały, ale moim zdaniem pierwsza głowa z trąbą jest najlepsza.

Napisano
... a pancerz siwezynka, daj wiekszy render

 

a pancerz... jaki?

 

tolas: ok, pokaze tez wersje z trąbą - ale muszę ją poprawić jakoś

nielot007: dzięki

Napisano

wydłużyłem mu odnóża i wysculpowałem te najbardziej większe

jeszcze wspomniane przez VV3ktora "macki do odżywiania" i biorę się za podstawową scenkę... o ile ktoś oczywiście nie znajdzie błędu krytycznego :)

 

34427da8a8ea5a8e.jpg

7ef1c904386ff272.jpg

Napisano

marne próby teksturownicze. chcę jednocześnie mieć fakturę pancerza i brak konfliktu ze sculpem...

to nie takie proste, niestety. zaczynam tęsknić za lowpoly ;]

wpadłem przed chwilą na plan wypalenia lightmapy zamiast UV - spróbuję wygładzić te płatki śniadaniowe przy początkach płyt pancerza

 

http://images14.fotosik.pl/52/47e7bf5ce97f61d3.jpg

 

http://images14.fotosik.pl/52/69165f14a78fa782.jpg

Napisano

jak chcesz sobie ulatwic zycie, to zrob kopie modelu, naloz mu jakas procedure typu cells (tylko zeby wygladalo jak spekalina, wiec fractal kanciasty) i wypal te procedure w trybie difuse, pzoneij doczep deliaktnie do bumpa i normalu, a nieco mocniej do diffucse (znacznie lepiej sie rozklada i proporcjonalnie) a pozneij domeiszaj reszte tekstury...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności