Jump to content

Innos

Members
  • Content Count

    327
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by Innos

  1. Innos

    obiekt 3d - fotel

    Nie wiem jak faceci się mogą tak negatywnie o tej pracy wypowiadać :P Obrazicie nam kobitę i stracimy jedną z niewielu na naszym forum :) Świetny model i fenomenalne teksturki... niczego bym nie zmieniał bardzo mi się podoba aż ocenie na 5 gwiazdeczek :) I do tego wyrosła jakby z pod ziemi ale pewnie duże doświadczenie miała już w 2d jak mniemam... Dziewczyny na ogół w 2d dużo robią...
  2. Dawno mnie nie było :) w wakacje mam trochę czasu to stwierdzilem, że sobie też walnę taką teczunię z Doodlesami... już chyba 2 czy 3 ale tym razem mam nadzieję, że jakoś przetrwa... http://img17.imageshack.us/img17/8359/13783492.jpg takie coś na początek... dużo jeszcze do zabawy... Pomóżcie jak coś widzicie że zrobiłem źle to walcie śmiało :) Stopy sam widzę, że za duże ale tak już w bazie były i jeszcze nie tykałem ich.. do zrobienia: przedramiona uszy dłonie stopy łydki i kolana detal na ryju + włosy
  3. Chyba teraz lepiej nieprawdaż ? :D
  4. Dawno mnie nie było :P Wrzucam ostatnio zrobioną scenkę w 3d tak dla rozluźnienia... W sumie to chodzilo mi o ponowne wkrecenie sie w grafike bo troszkę zardzewiałem :P Nie bijcie! Co prawda dużo postprocesu ale nawet chmurki starałem się, zrobić w 3d (potem podmalówka w PSie...) więc tego 3d jest na szczęście sporo :P
  5. O kurde stary - świetne świetne! I dzięki kochaniutki za wspaniale refki - opieta koszulka itd. nie obrazisz sie jak na kolesiu troche pomodeluje co ? Bo akurat mam takiego chudzielca modelowac :D
  6. Szybko z tego fronta spadłeś :D Ale to dobrze bo przynajmniej dobre prace częściej się pokazują :) Gratuluje fronta na 3Dtotal - jak zobaczyłem twoją pracę na stronie głównej to się nie lada zdziwiłem :D
  7. Teczunia niezwykła :) Zbiór conceptów do zrealizowania nieziemski - mam nadzieje, że to nie komercyjne prace ? :D I że możemy korzystać co ?
  8. W czym modelowane i renderowane ? Świetnie wygląda detal to trzeba przyznać :) Że też tak się chciało pracować... :D
  9. Gdzie renderowane bo ślicznie render się prezentuje! Dobry kadr, świetne materiały (materiał skór faktycznie lekko od reszty odstaje ale i tak świetny :D) no i oświetlenie całkiem niezłe...
  10. Klicuś nie obraź się ale... to jest fantastyczne :D Siateczka idealna jak dla mnie i lubie taki styl... Świetnie czujesz byłę w ZB i to widać po tym modelu - za dużo baza się nie zmieniła po exporcie jak widze i to fajne :)
  11. Jest guuut guuuut guuuuuut! :D Ja to lubić... Świetnie jest! Kurde naprawdę kawał dobrej roboty i nie chodzi tylko o wykonanie ale o sam pomysł :) Trudno coś takiego wymyślić...
  12. Innos

    Dominance War IV

    Wystartuje ale raczej zaniżając poziom forum :D DW 4... Hah szybko minęło!
  13. :) Wszystkiego najlepszego...
  14. Co prawda budyń wyszedł dnie budyniowato ale co tam :) Co mam jeszcze dopracować zmienic itd? Narazie jakies 6 h pracy i myślę, że wygląda całkiem nieźle :)
  15. Innos

    Co tam słychać ? :D

  16. Ostatecznie zdecydowaliśmy się zrezygnować z tatuaży. Teraz krew powinna wyglądać odpowiednio i mam nadzieje, że tak jest :D To chyba model skończony. Mam nadzieje, że się podoba! Piszcie jeszcze co pozmieniać to chętnie wysłucham!
  17. tatuaż na plecach chyba kiepsko wyszedl jakoś.... Nie wiem chyba go usunę. Sorry za tak duży obrazek - jak coś to wrzuce mniejszy :D
  18. "Jejku jejku :( . A co jeżeli dogoni maxa?" Co za roznica - my juz tego nie dozyjemy... Sorry ale Max się nie rozwija prawie wcale :P "Nic. Po co komuś coś co jest za darmo? Jak cos udoskonalisz w tym programie to odrazu to trzeba bedzie udostepnic innym absolutny bezsens dla duzych firm ;)" Nie musisz od razu udostepniac tego wszystkim. Poza tym Blender to cudowne urządzenie i szansa dla wielu grafików by zrobić coś bardzo dobrego na prostym programie... Firmy z niego nie korzystają bo myślą tak jak inni "darmowe - gówno"...
  19. Model wykonany przez Kubiego (dzięki! :D) Zostałem poproszony o dorobienie tekstury do niego. Narazie leci efekt dzisiejszej pracy. Macie jakies wskazówki zanim kompletnie zniszcze ten cudowny model ? :D Może macie pomysly na kolorystyke itd? Może wogóle się nie podobaja tekstury - wtedy najwyzej zaczne od poczatku... Model do gry Black Ice Tales
  20. A ja mam takie pytanie - jak ktoś nie znajdzie kaski na to a projekt będzie już prawie na wykończeniu - co wtedy? Projekt upada czy jakieś konsekwencje ? No i co jeśli projekt dostanie się pod skrzydła Inkubatora - dostanie wszystkie narzędzie itd. i po prostu upadnie. To mnie najbardziej ciekawi bo ryzyko upadnięcia projektu amatorskiego jest naprawdę bardzo duże. Bardzo fajna inicjatywa. Nie wiem tylko czy tak łatwo jest komuś znaleźć sponsora, który może wykupić silnik za 30 tys. :D Co prawda to prawda - jak już jest coś na wykończeniu to znalezienie sponsora to kwestia dobrych chęci. Zastanawiam się nad wzięciem udziału w projekcie. Stąd tyle pytań choć bardzo obawiam się tych kosztów...
  21. Model skończony 3052 poly, 6032 tris :D
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy