Johny Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 (edited) Hej Robot wedlug konceptu Biga, zaczety kiedys, robiony jak tylko czas na to pozwolil :) mniej wiecej staralem sie odwzorowac to co bylo na koncepcie + drobne modyfikacje i z glowy dodane to czego na koncepcie nie bylo widac :) Wielkie podziekowania Bigowi za rady, sugestie i za ogromna pomoc przy postprodukcji. Bigu sprawil ze robot w koncu zaczal "wygladac" :D ...rowniez pozdro dla reszty chlopakow za konstruktywna krytyke i cenne rady :) aha, soft: 3D studio, vray, photoshop wersja troche wieksza: link Edited September 1, 2009 by KLICEK Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 dobra robota czekoladynie :D o ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ttaaddeekk Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 nooo, masakra, trzyma klimat jak nic ! tylko miedzy nogami ma jakby dodgem z ps pojechane o0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasz_Real Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 (edited) no Johny Johny, nie poznaje Cie:) Nie wiele prac wychodzi z pod twojej reki. Jestem ciekaw siateczki. Gratki za ukończenie. Moze, się skusisz na animkę ? ;p Edited February 4, 2009 by Jonasz_Real Link to comment Share on other sites More sharing options...
SWRSC Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 nooo pinknie ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johny Posted February 4, 2009 Author Share Posted February 4, 2009 KLICEK - dzieki ziom, dzieki za pomoc w ogole , pozdrow Leru i powiedz mu zeby WoW'a wylaczyl :D ttaaddeekk - dzieki, to jesniejsze miejsce na nodze to swiatlo odbite od ogromnych cojones :D Jonasz_Real - dzieki, co do animacji to raczej nie bedzie, sam model byl robiony glownie pod jedno ujecie, stilla tak jak na koncepcie, czesc z elementow przy animacji zachodzilaby na siebie, wiec trzeba by je zrobic od nowa :/ siateczki na dole postu :) sorry za jakosc ;P SWRSC - dzieki stary ;P siatki: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonasz_Real Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 wypasik :) mam pytanko. ile ci to zajęło czasu, wykonanie takiego robota ? I co najbardziej sprawiało Ci trudność. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johny Posted February 4, 2009 Author Share Posted February 4, 2009 Jonasz_Real - co do roboczogodzin to ciezko powiedziec, nie jestem w stanie policzyc :/ ogolnie pierwsze boxy zaczalem stawiac dosyc dawno chyba w wakacje, w wolnych chwilach, ale wiele raz odkladalem prace, to praca, to zlecenia, to troche po polsce jezdzilem, chory bylem, itp itd... w sumie niedawno dopiero przysadlem do tego na powazniej. Potrzeba zrobienia portfolio mnie przycisnela ;P Najwiecej trudnosci mialem chyba z zrobieniem dobrego shadera skory co i tak sie nie udalo, uzylem lekko zmodyfikowanego gotowca z vrmaterials.de lecz nie dalo to zadowalajacych efektow. Poprostu kiszka byla ;) To ze skora wyglada dobrze to glownie zasluga postprodukcji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
brumugun Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Fajnie fajnie, wygląda jak 2d. To jak rozumiem , biglu jest receptą na "blade" rendery? hmm :D Pozdro B. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johny Posted February 4, 2009 Author Share Posted February 4, 2009 brumugun - dzieki, ...czy Bigu jest recepta na blade rendery? ..wiesz, nie wiem zabardzo o co dokladnie Ci chodzi, czy to pytanie wynika z faktu ze w tym przypadku praca rzeczywiscie moze byc troche blada/malo kontrastowa? Akurat tutaj Bigu zaproponowal pewien wariant, nie oznacza to chyba ze jesli Ty go poprosisz o pomoc to z twoja praca zrobi podobnie :) Przy tej pracy jesli chodzi o ostateczny wyglad wolalem zdac sie na kogos z wiekszym doswiadczeniem, okazalo sie ze zaproponowane rozwiazanie bardzo mi przypadlo do gustu i postanowilem pociagnac to dalej :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mis3k Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Ładny, ale shader skóry jednak mi nie podchodzi, jest strasznie matowy. Ujęcie z boku też nie bardzo, myśle, że to ujęcie z siatką, z perspektywy byłoby dużo lepsze, a tak to strasznie płasko wygląda. Textury metalowych elementów mi się podobają, chyba trochę z postprodukcją przesadziłeś bo teraz do wygląda jak dobre 2D. Całościowo bardzo OK z mojej strony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innos Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Gdzie renderowane bo ślicznie render się prezentuje! Dobry kadr, świetne materiały (materiał skór faktycznie lekko od reszty odstaje ale i tak świetny :D) no i oświetlenie całkiem niezłe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
peter_f Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Mistrz! świetna robota :) Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrkrzysiek Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 świetnie wyszło fajny modelik ale to wiadomo bo i koncept super :) render mi się podoba ale jak dla mnie trochę kontrastu brakuje ale i tak 5* Link to comment Share on other sites More sharing options...
kliment woroszyłow Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 dobre! nawet bardziej niż dobre, szkoda tylko że bez jakiegoś nawiązującego tła. gratki johny! EDIT: zapomniałem! 5*! Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzyhhh Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 no wresznie :) rewelka ;) "początkowi fotografowie przesadzają z kontrastem myślac, że tak jest super" -powiedział pewien fajny psor - naszczęście tu nie jest tak "fajnie" ładna plastyczna pracka choć imo troche płaska przez compo. btw masz gdzieś surową wersje ? Powodzenia w kolejnych oby bardziej autorskich i wykraczających poza studyjne rendery ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eden-3d Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 super ,gratulacje dobra robota ..pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
leander Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Swietnie wyszlo. Tylko o ile pamietam koncept Biglebowskiego byl identycznie z profilu pokazany, wiec jest troche wrazenie odrysowania. Mam na mysli to, ze biorac pod uwage zmiane narzedzia na 3D, mozna bylo sie pokusic o wykonczenie widoku z innej perspektywy, kamery. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotham Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 (edited) Świetny jest, postpro Biga też mu dobrze zrobiło, może wrzuć koncept autora (za zgodą? :P). Bardzo fajnie że nie żałowałeś mu ostrych kantów w organice- jak na szyi czy szczęce, tylko szkoda że wykonałeś je w jakimś zbrushu (przynajmniej tak mi podpowiada siatka) a nie czystym sdsem, ale to tam mało istotne w sumie. Gratulacje i pozdrawiam. Edited February 4, 2009 by Gotham Link to comment Share on other sites More sharing options...
misiekhc Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 dobre jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
makak Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Bardzo fajna praca :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
beny Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Nie no ślicznotka! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Rany boskie, wreszcie!!! Gratuluję skończenia. W pierwszej chwili pomyślałem o ambient occlusion, żeby był mocniejszy, ale szybko mi przeszło, bo praca łapie fajny klimat przez swoją lekką śmietankowość. Extra wyszło, naprawdę, szczególnie że plastycznie to wwygląda inaczej niż wszystko. 5* się należy za cierpliwość samą.. pozdro łysolu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yon Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 swietne! cudowne fiolety :P podpisuje sie pod tym co Leander pisze. Skoro masz 3d to mozesz to wykorzystac. Teraz wyglada troszke jak kopia konceptu Biglebowskiego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Spoko czekolado, ciesze sie ze moglem chociaz troche pomoc :) Dawaj next stilla :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brat kuzyna mojej ciotki Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 fajne, faktycznie render jest zbyt plaski, stylizacja na grafike 2d mi sie podoba......ciekawie mogloby to wygladac w ruchu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynol Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Fajne to to. Nareszcie jakis dobry obrazek, bo klaskaniem mając obrzękłe prawice, znudzony wizkami lud wołał o scenki... :). Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ania Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 (edited) Bardzo fajne. Tylko trochę mi przeszkadza że shader skóry jest o tyle bledszy od blachy, jakoś wygląda jak z innego obrazka. Też bym prosiła o koncept. Edited February 4, 2009 by Ania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johny Posted February 4, 2009 Author Share Posted February 4, 2009 Hehe, dzieki za komentarze, spalem i dopiero wstalem ;P mis3k - dzieki Innos - dzieki peter_f - dzieki, pozdrawiam :) mrkrzysiek - dzieki ziom kliment woroszyłow - thx, co do tla, kiedys myslalem o jakims korzytarzu, parze, dymie, rurach, ale ostatecznie odszedlem od tego pomyslu :/ nie wiem czemu ;P krzyhhh - dzieki ziom, czysty render link ...btw, photoshop to potezne narzedzie Eden-3d - thx :) leander - dzieki, tez o tym myslalemna poczatku o innym ujeciu, zaczalem nawet modelowac to czego nie widac np teraz, przy tej kamerze, ale pozniej jakos od tego odszedlem i wszystkie swiatla, scene ustawilem tak zeby bylo jak na koncepcie Gotham - dzieki, co do samego konceptu 2D, to znalezlem go u nas na forum, jest w watku Q&A z Bigiem, wiec linka do watku chyba mozna podac :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=48347 co do siatki organiki to jest to polymodeling i TS 2-3x, nie uzywam ZB, screeny sa slabej jakosci wiec moga zmylic, ogolnie jak modelowalem np glowe, staralem sie ja zrobic jak najdokladniej wedlug konceptu, wiec tam gdzie bylo ostro, robilem ostro :) P3ter - dzieki :) misiekhc - dzieki ziom :) makak_ -thx beny - thx Levus - thx, no w koncu udalo sie skonczyc :) pozdro ziom yon - thx, moze kiedys, moze jakies inne ujecie, inna scena, napewno nie teraz :) KLICEK - ziom dzieki, nastepne sie juz produkuja :) Brat kuzyna mojej ciotki - dzieki Hynol - dzieki wielkie Ania - dzieki Aniu, koncept, w tym watku link Link to comment Share on other sites More sharing options...
hcpiter Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Naprawde super wyszlo ! Bardzo mi sie podoba :D Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoAd Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 O! nareszcie skończyłeś :) kawał dobrej roboty i fajny klimat. Bardzo mi się podoba modelling tych częsci ze skórą miejscami wyglądają jakby pod spodem była maszyna. Pozdrawiam :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
adam_m Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Bardzo sympatyczny. Kawał dobrej roboty. Graty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
biglebowsky Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Spłaszczenie renderu to już moja wina, coż, takie moje spaczenie. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Pank Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 dobra robota, mi sie podoba pozdr.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
-=S3B=- Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Swietna pracka! Doskonaly koncept i wykonanie. Mysle ze warto byloby pokusic sie o jeszcze kilka ujec bo jest co pokazac. pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johny Posted February 4, 2009 Author Share Posted February 4, 2009 hcpiter - dzieki SoAd - thx adam_m - dzieki biglebowsky - jeszcze raz wielkie dzieki, wyszlo elegancko Mr Pank - thx, pozdro -=S3B=- - thx, pomyslimy :) pozdro 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morbid Karbid Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 jest gicio. Przeniosłeś charakter postaci z konceptu, co nie zawsze jest łatwe, bo wiadomo, że w 2d różne oszukaństwa przejdą. Kontrast jest bardzo fajny i mgiełka przestrzenna fajnie rozmywa tę trójwymiarową dosłowność. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaras Posted February 4, 2009 Share Posted February 4, 2009 Johny & Bigu naprawdę kawał fajnego robota, fajny koncept,model i texturki - gratulacje i 5****** Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johny Posted February 5, 2009 Author Share Posted February 5, 2009 Morbid Karbid - dzieki, staralem sie :) jaras - dzieki :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JunioR Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 swietna robota! robot ekstra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hindus Posted February 5, 2009 Share Posted February 5, 2009 Heh.. a ja myślalem ze Bigu swoje też modelował ;-) Świetne, zwłaszcza tekstury i shaderki (blacha etc) No i dobre postpro - takie nietuzinkowe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
norden Posted February 6, 2009 Share Posted February 6, 2009 przypomina nieco odkurzacze dysona... ale to przez kolorystyke zapewne ... nice work Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johny Posted February 6, 2009 Author Share Posted February 6, 2009 JunioR - dzieki ziom Hindus - dzieki :) norden - dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
dynia Posted February 7, 2009 Share Posted February 7, 2009 świetna robota brawo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelkos Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 Swietnie oddany koncept, super szaderki. Podobac sie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marioza Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 swietny robocik , pikne kolorki zarówno te z wczesniejszej wersji jak i te z ostatniego obrazka, ma to swój klimacik pasujący idealnie do stylistyki tej postaci Link to comment Share on other sites More sharing options...
jlidesign Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Robot wymiata, gratuluję świetnej pracy. Może teraz jakaś animacja z robotem:) Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
J|L Posted February 17, 2009 Share Posted February 17, 2009 pro robot :] niezla robota toczka w toczke z konceptem :] pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts