Jump to content

Obiekt 3D: Zerg Overlord


muody
 Share

Recommended Posts

eh... chciałem siatkę pokazać, bo niektórzy proszą. niestety - Blender w wersji Beta wywala się przy tej skomplikowanej operacji ;/ to samo mam przy schodzeniu na niższy poziom sculpa - i boję się, że już straciłem Level 1 i 2

offtop - bo nie ma co marudzić na darmowy sculptor

Link to comment
Share on other sites

trabe mozesz spokojnie wystrzelic w kosmos, jest wiele wersji overlorda, tylkojedna ma trabe, wiele bylo przygotowanych z klami, rogami, ciosami (jak u mamuta); zwroc uwage na leb, oczy to to nie mialo (najczesciej) ale lebskie bydle bylo, bo to pierwsza jednostka decyzyjna u Zergow;

pod brzuchem podwies mu mase smiecia, tam sa nie tylko lapy, ale i kupa rurek do odzywiania;

jesli chodzi o pancerz to raczej skladany (nachodzace na siebie plyty); i mam wrazenie ze jesli chodzi o metodologie robienia pancerza to pobldziles probujac zmutowac zolwia;

 

model ladny...

Link to comment
Share on other sites

Avenger ty masz wersje blendera importowana z kosmosu chyba, bo tylko ty wiecznie marudzis blender to blender tamto, ja nie mam takich problemow, zamiast nazekac zapytaj sie Maqs'a co i jak :D

btw: szybkiego powrotu do zdrowia i czekam na updaty.

Link to comment
Share on other sites

Fantastycznie, Szczerze przyznaję że twój "worek" jest najlepsza pośród tych, które widziłem. Na pewno lepszy od tego z cutscenek blizzarda. Rzeczywiście na ostatnia poprawki pancerza wele dały, ale moim zdaniem pierwsza głowa z trąbą jest najlepsza.

Link to comment
Share on other sites

wydłużyłem mu odnóża i wysculpowałem te najbardziej większe

jeszcze wspomniane przez VV3ktora "macki do odżywiania" i biorę się za podstawową scenkę... o ile ktoś oczywiście nie znajdzie błędu krytycznego :)

 

34427da8a8ea5a8e.jpg

7ef1c904386ff272.jpg

Link to comment
Share on other sites

marne próby teksturownicze. chcę jednocześnie mieć fakturę pancerza i brak konfliktu ze sculpem...

to nie takie proste, niestety. zaczynam tęsknić za lowpoly ;]

wpadłem przed chwilą na plan wypalenia lightmapy zamiast UV - spróbuję wygładzić te płatki śniadaniowe przy początkach płyt pancerza

 

http://images14.fotosik.pl/52/47e7bf5ce97f61d3.jpg

 

http://images14.fotosik.pl/52/69165f14a78fa782.jpg

Link to comment
Share on other sites

jak chcesz sobie ulatwic zycie, to zrob kopie modelu, naloz mu jakas procedure typu cells (tylko zeby wygladalo jak spekalina, wiec fractal kanciasty) i wypal te procedure w trybie difuse, pzoneij doczep deliaktnie do bumpa i normalu, a nieco mocniej do diffucse (znacznie lepiej sie rozklada i proporcjonalnie) a pozneij domeiszaj reszte tekstury...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy