Jump to content

tekstura gałki ocznej - pomoc w mappowaniu


Repciu
 Share

Recommended Posts

w jaki sposob najlepiej nałożyć teksture na gałkę oczną? uzywam unwrap UVW, nie wiem ktorego mapowania uzyc lepiej aby uzyskac dobry efekt:

flatten mapping

normal mapping

unfold mapping

Jakiego mapowania powinno sie uzywac do nakladania tekstury na tego typu modele

do eksportowania siatki z 3d max 7 do photoshopa uzwyam plugina texporter

jak to zrobic zeby pozniej nie bylo widac na renderze linii w ktorych zmapowana siatka laczy sie

ja robie taka siatke jak na dole

pozniej nakladam w photoshopie teksture jakas w srodku zrenica i naokolo biala galka, ale po otworzeniu w maxie i renderze wyglada to troche porozciaganae jakim spocobem to lepiej zrobic?

 

siatkabezmapowaniatx3.jpg

Link to comment
Share on other sites

No w sumie nic dziwnego. Textura będzie tylko ładna na środkowych poligonach, a czym bliżej końca będzie bardziej rozciągnięta.

Żeby temu zapobiec porozciągaj na uv-ce poligony, aby miały mniej więcej oryginalny rozmiar ;)

Link to comment
Share on other sites

ta kulista wypukłość to pewnie tam wychodzi uvw poza teksturę.

w unwrap edytorze całe uvw powinno się znaleźć w ciemnoniebieskim kwadracie.

pokaż twoje uvw.

ale ta część przecież i tak będzie przykryta powiekami, więc bym się nie przejmowała.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy