Napisano 19 Styczeń 200718 l w jaki sposob najlepiej nałożyć teksture na gałkę oczną? uzywam unwrap UVW, nie wiem ktorego mapowania uzyc lepiej aby uzyskac dobry efekt: flatten mapping normal mapping unfold mapping Jakiego mapowania powinno sie uzywac do nakladania tekstury na tego typu modele do eksportowania siatki z 3d max 7 do photoshopa uzwyam plugina texporter jak to zrobic zeby pozniej nie bylo widac na renderze linii w ktorych zmapowana siatka laczy sie ja robie taka siatke jak na dole pozniej nakladam w photoshopie teksture jakas w srodku zrenica i naokolo biala galka, ale po otworzeniu w maxie i renderze wyglada to troche porozciaganae jakim spocobem to lepiej zrobic?
Napisano 19 Styczeń 200718 l spróbuj użyć zwykłego mapowania UVW mapping / planar - najprostsze i może wystarczy ?
Napisano 19 Styczeń 200718 l Autor wlaśnie nie beznadziejnie to wyglada nie da sie ustawic na środku bo wszystko jakby rozmywa sie
Napisano 19 Styczeń 200718 l No w sumie nic dziwnego. Textura będzie tylko ładna na środkowych poligonach, a czym bliżej końca będzie bardziej rozciągnięta. Żeby temu zapobiec porozciągaj na uv-ce poligony, aby miały mniej więcej oryginalny rozmiar ;)
Napisano 20 Styczeń 200718 l Autor ak slikwidowac to zaokraglenie ktoro pojawia sie tam z tylu galki jakby taka kulista wypuklosc
Napisano 20 Styczeń 200718 l ta kulista wypukłość to pewnie tam wychodzi uvw poza teksturę. w unwrap edytorze całe uvw powinno się znaleźć w ciemnoniebieskim kwadracie. pokaż twoje uvw. ale ta część przecież i tak będzie przykryta powiekami, więc bym się nie przejmowała.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto