Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

w jaki sposob najlepiej nałożyć teksture na gałkę oczną? uzywam unwrap UVW, nie wiem ktorego mapowania uzyc lepiej aby uzyskac dobry efekt:

flatten mapping

normal mapping

unfold mapping

Jakiego mapowania powinno sie uzywac do nakladania tekstury na tego typu modele

do eksportowania siatki z 3d max 7 do photoshopa uzwyam plugina texporter

jak to zrobic zeby pozniej nie bylo widac na renderze linii w ktorych zmapowana siatka laczy sie

ja robie taka siatke jak na dole

pozniej nakladam w photoshopie teksture jakas w srodku zrenica i naokolo biala galka, ale po otworzeniu w maxie i renderze wyglada to troche porozciaganae jakim spocobem to lepiej zrobic?

 

siatkabezmapowaniatx3.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No w sumie nic dziwnego. Textura będzie tylko ładna na środkowych poligonach, a czym bliżej końca będzie bardziej rozciągnięta.

Żeby temu zapobiec porozciągaj na uv-ce poligony, aby miały mniej więcej oryginalny rozmiar ;)

Napisano

ta kulista wypukłość to pewnie tam wychodzi uvw poza teksturę.

w unwrap edytorze całe uvw powinno się znaleźć w ciemnoniebieskim kwadracie.

pokaż twoje uvw.

ale ta część przecież i tak będzie przykryta powiekami, więc bym się nie przejmowała.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności