Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

w jaki sposob najlepiej nałożyć teksture na gałkę oczną? uzywam unwrap UVW, nie wiem ktorego mapowania uzyc lepiej aby uzyskac dobry efekt:

flatten mapping

normal mapping

unfold mapping

Jakiego mapowania powinno sie uzywac do nakladania tekstury na tego typu modele

do eksportowania siatki z 3d max 7 do photoshopa uzwyam plugina texporter

jak to zrobic zeby pozniej nie bylo widac na renderze linii w ktorych zmapowana siatka laczy sie

ja robie taka siatke jak na dole

pozniej nakladam w photoshopie teksture jakas w srodku zrenica i naokolo biala galka, ale po otworzeniu w maxie i renderze wyglada to troche porozciaganae jakim spocobem to lepiej zrobic?

 

siatkabezmapowaniatx3.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

spróbuj użyć zwykłego mapowania UVW mapping / planar - najprostsze i może wystarczy ?

Napisano
  • Autor

wlaśnie nie beznadziejnie to wyglada nie da sie ustawic na środku bo wszystko jakby rozmywa sie

Napisano

No w sumie nic dziwnego. Textura będzie tylko ładna na środkowych poligonach, a czym bliżej końca będzie bardziej rozciągnięta.

Żeby temu zapobiec porozciągaj na uv-ce poligony, aby miały mniej więcej oryginalny rozmiar ;)

Napisano
  • Autor

ak slikwidowac to zaokraglenie ktoro pojawia sie tam z tylu galki jakby taka kulista wypuklosc

Napisano

A pokaż texture samą.

Napisano

ta kulista wypukłość to pewnie tam wychodzi uvw poza teksturę.

w unwrap edytorze całe uvw powinno się znaleźć w ciemnoniebieskim kwadracie.

pokaż twoje uvw.

ale ta część przecież i tak będzie przykryta powiekami, więc bym się nie przejmowała.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności