Repciu Napisano 19 Styczeń 2007 Share Napisano 19 Styczeń 2007 w jaki sposob najlepiej nałożyć teksture na gałkę oczną? uzywam unwrap UVW, nie wiem ktorego mapowania uzyc lepiej aby uzyskac dobry efekt: flatten mapping normal mapping unfold mapping Jakiego mapowania powinno sie uzywac do nakladania tekstury na tego typu modele do eksportowania siatki z 3d max 7 do photoshopa uzwyam plugina texporter jak to zrobic zeby pozniej nie bylo widac na renderze linii w ktorych zmapowana siatka laczy sie ja robie taka siatke jak na dole pozniej nakladam w photoshopie teksture jakas w srodku zrenica i naokolo biala galka, ale po otworzeniu w maxie i renderze wyglada to troche porozciaganae jakim spocobem to lepiej zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 19 Styczeń 2007 Share Napisano 19 Styczeń 2007 spróbuj użyć zwykłego mapowania UVW mapping / planar - najprostsze i może wystarczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Repciu Napisano 19 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 19 Styczeń 2007 wlaśnie nie beznadziejnie to wyglada nie da sie ustawic na środku bo wszystko jakby rozmywa sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość obo Napisano 19 Styczeń 2007 Share Napisano 19 Styczeń 2007 No w sumie nic dziwnego. Textura będzie tylko ładna na środkowych poligonach, a czym bliżej końca będzie bardziej rozciągnięta. Żeby temu zapobiec porozciągaj na uv-ce poligony, aby miały mniej więcej oryginalny rozmiar ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Repciu Napisano 20 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 20 Styczeń 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Repciu Napisano 20 Styczeń 2007 Autor Share Napisano 20 Styczeń 2007 ak slikwidowac to zaokraglenie ktoro pojawia sie tam z tylu galki jakby taka kulista wypuklosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość obo Napisano 20 Styczeń 2007 Share Napisano 20 Styczeń 2007 A pokaż texture samą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 20 Styczeń 2007 Share Napisano 20 Styczeń 2007 ta kulista wypukłość to pewnie tam wychodzi uvw poza teksturę. w unwrap edytorze całe uvw powinno się znaleźć w ciemnoniebieskim kwadracie. pokaż twoje uvw. ale ta część przecież i tak będzie przykryta powiekami, więc bym się nie przejmowała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jonasz_Real Napisano 20 Styczeń 2007 Share Napisano 20 Styczeń 2007 nie potrzebnie rozkładasz oczy, w zupełności UV planar wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się