zeusik Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 Witam Mam taki problem... Po nalozeniu Sphere i obcieciu jej polowy przy widoku Perspectiv nie widac srodka tej kuli tylko obramowke (w srodku tak jakby puste a przeciez nie jest) gdzie zmienic ten sposob wyswietlania widoku. Z gory dziekuje za odpowiedz
DraB Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 Hm to nie przez widok, tylko model kuli ;) Wejdz do Editable Poly -> do edycji Border (koło Edge) -> zaznacz tą obtramówkę i kliknij Cap
piotrek Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 Zależy od oprogramowania, jakiego używasz. W Maya, zaznacz obiekt i wybierz polecenie Display -> Polygons -> Backface Culling Można także ustawić to globalnie w preferencjach oraz dla poszczególnych viewportów.
vv3k70r Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 a jak chcesz zeby byla naprawde dwustronna, to ctrl+v, w poly edit flip przy zaznaczonych wszystkich poly, atache to co skopiowales, vertex weld :) i masz miske o grubosci scian 0 :)
nielot007 Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 vv3k70r--> a nie lepiej dac shell'a o grubosci 0 bedzie tak samo ale szybciej :)
vv3k70r Napisano 21 Styczeń 2007 Napisano 21 Styczeń 2007 nielot007-oczywiscie ze bedzie, ale warto podac co ten shell po koleji zrobi, zawsze moze najsc po drodze ochota zeby cos pozmieniac, warto wiedziec jak to zrobic bez automatu, w konsu nowy pyta... a pod F1 tego nei ma :)
Rekomendowane odpowiedzi