Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 273
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Modelujesz kawałek bieżnika, kopiujesz kilka razy, weldujesz i bendujesz 360 stopni. Potem zaznaczasz srodkowy loop (symetrii) i za pomocą soft selection, ładnie ustawionego, robisz uwypuklenie opny (resize'm). Nice & easy.

Powodzenia.

Napisano

Spoko, tylko pamietaj, ze jeszcze trzeba pomyslec nad tym jak to sie wygładzi ms-em chyba, że planujesz zostawic kanty ;-) No i nie zapomnij jej wygiąć, bo to co pokazałeś wyżej to takie płaskie się wydaje.

Napisano

patry jak ci juz mowiłem na gg. refka to te oponu u góry dodałem tylko jednom rzecz i nie wyszło mi troche i tak powstało to coś

 

a to jest tarcza mam nadzieje ze sie spodoba, dodałem tylko jedną "dziurke" inaczej niz w refce:)

brakediscem8.jpg

Napisano

modelowanie tego auta juz wzasadzie skonczyłem jeszcz tylko mirror, napewno juz nic nie poprawie(mam na mysli siatke)

wkrotce zajme sie renderowaniem, nigdy tego nie robiłem więc najpierw obejze sobie jakies videotutoriale

 

tak to wygląda

po322owacc5.jpg

pozdrowienia;)

Napisano

cholera jak smoothuje to wyskakuje error runtime czy cos takiego. od czego to moze być?

 

edit: wszystko idzie tylko jak opony smoothuje, probowałem po koleji ale przy 3 sie znowu bląd pokazał(pisze cos tam runtime i o visual C++)

Napisano

co do świateł możesz nadać różne ID na obiekt i wtedy będziesz mógł podpiąć pod niego różne materiał, co do pamięci, to że plik waży 35Mb to normalne może i więcej, ale że krzyczy mało pamięci to pewnie masz za mało pamięci wirtualnej zwiększ sobie w Windows

 

i zmień felgi bo te nie pasują proponuje zrobić takie jak były w oryginale w tym aucie jak coś mam gdzieś nawet render takich felg:P

Napisano

ze swiatłam juz sobie poradze nie wiedziałem tylko jak zrobic zeby czesc obiktu byla przez a czesc nie, ale juz to zrobiłem. a co to jest ID?

felgi zrobiłem takie poniewaz miałem refke na ktorej były takie i przede wszysti podobaja mi sie bardziej niz te oryginalne(ale jeszcze sie zastanowie).

wielkie dzieki ze mnie uspokoiliscie ze rozmiar taki powinien byc. bo sprawdzałem na turbosquid i tam modele aut mają około 5MB(bynajmniej te ktore widziałem)

mrkrzysiek a jak zmienic tą pamiec wirtualna w windows?

DZIEKI PANOWIE ZA POMOC;)

Napisano

o ID można w helpie max'a poczytać no ale w skrócie to tak, że pewnym poligonom w obiekcie nadajesz ID z jakimis numerkami jak 2, 3, 4 i na nich będzie wyświetlany materiał z ID np. 2, 3, 4 na max3d.pl masz jakiś tutorial na ten temat poczytaj, a pamięć to tak Panel Sterowania\System\zakładka zaawansowane\ tam w Wydajność klikasz Ustawienia\zakładka zaawansowane i na dole masz pamięć Wirtualna i sobie ustawiasz ile tam chcesz i ile masz wolnego miejsca na dysku:)

Napisano

cos zmieniłem w tm stronnictwie. moze zaszkodzic jak na zaduzo ustawie? bo ustawiłem z min 1536 na 1700 i max z 3000 na 3200.ustawic na jeszcze większe, bo sie na tym nie znam:(

ps tak wogle to ja z maya kozystam

Napisano

Plik stronnicowania powinien miec 1,5 do 2 x ilosc RAM (czyli dla 1GB ramu to 1,5-2GB), ale ustawienie pliku to nie wszystko- musisz miec tyle wolnego miejsca na partycji na ktorej jest on ustalony.

Napisano

mrkrzysiek poszukałem w necie i cos tam znalazłem, chyba zle ze napisałem ze kozystam z maya(odzywaj sie bo i tak zainteresowanie tym watkiem jest bardzo małe, prawie wszystko w nim ja pisze:D)

Gavreel thx za pomoc, to co znalazłem w necie było mniej obszerne. i mam jeszcze takie pytanko czy jak bym dał więcej niz 2GB to by sie cos stało?

 

 

 

 

greetz

Napisano

zrobiłem rendery, dzięki Bogu sie udało bo cały czas mi errory wyskakiwały ale sie udało i to jest najważniejsze. jesli powiecie ze nie jest paskudnie to juz nie bede poprawiał i taką mam nadzieję bo jak juz mowiłem wyskakują mi errory i sie przy tym sie wkur...(nie przeklinam bo bana dostane, sami dokończcie).

a więc tak to wygląda(chyba najgorsza scena):

31581922je6.jpg

jestem zadowolony z tyłu bo światła nie sa najgorsze, myslałem ze gorzej mi to wyjdzie

31145245op2.jpg

a tu przód

40518966sx5.jpg

Napisano

O rany... nie czytałem całego wątku, prawdę mówiąc jestem w nim pierwszy raz... ale tak jak pisze qba... rendery to porażka, w czym to w ogóle renderujesz, że takie coś wychodzi?!? Model nie najgorszy ale z renderowanie zrobiłbym sobie porządny "reset"!

Napisano

vraya sobie zalatw i nim sprobuj... mentall jest trudny z tego wzgledu ze duzo rzeczy trzeba ustawic recznie majac szeroko pojeta wiedze w zakresie renderingu i tutaj moze byc problem... V ray jest bardziej przyjazny - przynajmniej dla mnie - dla uzytkownika.

Napisano
vmentall jest trudny z tego wzgledu ze duzo rzeczy trzeba ustawic recznie majac szeroko pojeta wiedze w zakresie renderingu i tutaj moze byc problem...

 

przy renderowaniu samochodów IMO nie trzeba się bardzo wysilać z ustawieniami w mentalu :) a niewiem czy jest v-ray pod maye?

Napisano

juz raczej skończe w mentalu, a maxa to najszybciej wyprobuje w wakacje. moze uda mi sie skombinowac jeszcze digital tutors o renderowaniy auto w maya.

edit:atak wogle to co jest tam złe? świeatło, materiały, kolor felg, kolor szyby. tak zebym wiedział co jeszcze mozna zostawic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności