Napisano 23 Styczeń 200718 l Oto moja świeca: Nie moge go skończyć bo nie wiemjak zrobić realistyczny płomień.
Napisano 23 Styczeń 200718 l Autor Sorry za to ale komputer mi nawala i coś się stało że post wysłał sie zanim go skończyłem prosze o usunięcie posta i jeszcze raz przepraszam
Napisano 23 Styczeń 200718 l daj moze sama swiece, bedzie lepiej oceniac, najlepiej screen i obok siatke, no chyba ze to robiles w z brushu to nie ;), a no i wiekszy obrazek
Napisano 23 Styczeń 200718 l material niebardzo przypomina wosk choc model nawet ok. czy to scan:-)? a plomien to Phoenixem mozna ale to kosztuje, a tak to raczej fotoreala sie nie zrobi. Chyba ze w PSP;-)
Napisano 23 Styczeń 200718 l Autor Moglibyście mi powiedzieć coś więcej o tym Phoenixie co to dokładnie jest?? jak można go zdobyć?? jaka jest pełna nazwa?? no i ile kosztuje??
Napisano 23 Styczeń 200718 l Cześć. Ja proponuje żebyś wrzucił na świece "translucency"...żeby wosk im bliżej światła płomienia absorbował światło..
Napisano 23 Styczeń 200718 l 1- jest to Realistic Procedural Fire Generator 2-zakupic u producenta/dystrybutora za "jedyne" 395$ http://www.chaosgroup.com/software/phoenix/ http://www.digimation.com/home/?Content=/V2/SoftwareDetail.aspx&ProductCode=SD373 powodzenia;-)
Napisano 24 Styczeń 200718 l ja kiedys wydlubalem cos takiego. zadnych platnych dodatkow. tylko maxowe rzeczy :)
Napisano 2 Kwiecień 200717 l Combustionem pewnie;) Kto zaczynał od starych wersji max'a powinien to znać;)
Napisano 2 Kwiecień 200717 l Tworzyło się SphereGizmo, zaznaczało hemisphere, wyciągało (scale) do góry i z opcji dostępnych w Rendering --> Environement --> Add (effect) było coś takiego jak combustion fire chyba, nie pamiętam dokładnie. Funkcją Pick przypisywałeś efekt do gizma i voila, gotowe;) Edit: Możliwe, że to nadal jest w max'ie, teraz nie mam jak sprawdzić, bo rendering leci;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto