Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Sorry za to ale komputer mi nawala i coś się stało że post wysłał sie zanim go skończyłem prosze o usunięcie posta i jeszcze raz przepraszam

Napisano

daj moze sama swiece, bedzie lepiej oceniac, najlepiej screen i obok siatke, no chyba ze to robiles w z brushu to nie ;), a no i wiekszy obrazek

Napisano

material niebardzo przypomina wosk choc model nawet ok.

czy to scan:-)?

a plomien to Phoenixem mozna ale to kosztuje, a tak to raczej fotoreala sie nie zrobi. Chyba ze w PSP;-)

Napisano
  • Autor

Moglibyście mi powiedzieć coś więcej o tym Phoenixie co to dokładnie jest?? jak można go zdobyć?? jaka jest pełna nazwa?? no i ile kosztuje??

Napisano

Cześć. Ja proponuje żebyś wrzucił na świece "translucency"...żeby wosk im bliżej światła płomienia absorbował światło..

Napisano

ja kiedys wydlubalem cos takiego. zadnych platnych dodatkow. tylko maxowe rzeczy :)

Napisano

Combustionem pewnie;) Kto zaczynał od starych wersji max'a powinien to znać;)

Napisano

Tworzyło się SphereGizmo, zaznaczało hemisphere, wyciągało (scale) do góry i z opcji dostępnych w Rendering --> Environement --> Add (effect) było coś takiego jak combustion fire chyba, nie pamiętam dokładnie. Funkcją Pick przypisywałeś efekt do gizma i voila, gotowe;)

 

Edit: Możliwe, że to nadal jest w max'ie, teraz nie mam jak sprawdzić, bo rendering leci;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności