DOOMEL Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 Witam, Zainstalowalem nowa wersje vray'a 1.5 RC3 i pojawil sie nowy problem. Uzywam kilku kompow na athlonie X2. Renderujac po sieci z wlaczona opcja distributed rendering, obrazek jest renderowany przez wszystkie kompy. Pojawiajace sie na ekranie buckety reprezentuja poszczegolne stacje renderujace. Problem polega na tym ze komputer ktory jest hostem renderuje dwoma bucketami (tyle ile posiada rdzeni) a komputery slave'y tylko po jednym. Przy czym task manager na kazdym z nich wykazuje 50% uzycia procesora . Wniosek prosty -renderuje jeden rdzen. We wczesniejszej wersji vraya tj. 14.70 nie bylo z tym problemow. Moze zna ktos rozwiazanie tego problemu. ??
ttaaddeekk Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 nie znam niestety, mental radzi sobie z tym znakomicie :P
tadzio Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 moze napisz do chaosow zapytanie, powiedza co i jak. pozdrawiam.
Amok Napisano 28 Luty 2007 Napisano 28 Luty 2007 renderers.current.system_numThreads=4 wpisz ten skrypcik , i każda maszyna będzie ciągła na maxa , np na cztery rdzenie niestety pojawia sie nowy problem w liczeniu animacji , bo poszczegulne komputery lubią się odłaczac przy kolejnych klatkach . A nastepnie się dołączaja kto powie jak synchronizować to ustrojstwo będzie wielki.... 1 1
etyr11 Napisano 28 Luty 2007 Napisano 28 Luty 2007 Amok- fajny bajerek U mnie chodzi na 8:) + dla ciebie. Pozdrawiam.
BERKO Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 renderers.current.system_numThreads=4 wpisz ten skrypcik , i każda maszyna będzie ciągła na maxa , np na cztery rdzenie niestety pojawia sie nowy problem w liczeniu animacji , bo poszczegulne komputery lubią się odłaczac przy kolejnych klatkach . A nastepnie się dołączaja kto powie jak synchronizować to ustrojstwo będzie wielki.... Dopiero zaczolem sie bawic w farme. Mam ten sam problem wszędzie tylko 50% użycia cpu. Wiesz gdzie mam dokladnie wpisac ten skrypt ?. renderers.current.system_numThreads=4 ? Musze, czy za kazdym razem bede musial go wpisywac ? Kompy w framie to 24g serwery bez monitora, klawiatur i myszek, bylo by to bardzo klopotliwe. Dzięki.
demigod Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 witam tak przy okazji mam lamerskie pytanie :( czy ktos z was uzywa intel core duo?? powino przy renderingu pokzywac w varyu 2 kwadraciki obszary renderujace mialem przez 2 dni taka maszyne i zapuscilem render ale kwadcik byl tlyko 1 wiec co trzeba zrobic zeby bylo oki ?? czy wpisac trzeba scrypt Amoka ??i pokaza mi sie 2 buckety ?? thx i sorki za lamerskie pytanko :] pozdrawiam
BERKO Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 Działa. Oba kompy renderuja na 100% mocy. Pojawil sie drugi problem :(. Mianowicie to co renderuje drugi komp. Ma zainstalowana ta samiusienka wersje maxa i tego samego vray 1.5 RC3. W tle uruchomiony ( na drugim kompie) vrayspwaner90.exe. Problem: To co wyrenderuje drugi komputer jest inne, tzn pozbawione elementow brakuje jak by u niego czegos... na niekturych projektach renderuje czarny albo biale pole. Co na to poradzic.?
maverick sheep Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 na obu kompach czy ilus tam musisz miec textury w tych samych sciezkach pozdrawiam
BERKO Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 na obu kompach czy ilus tam musisz miec textury w tych samych sciezkach pozdrawiam To ma sens. Powiedz mi tylko w jaki dokladnie katalog mam wgrac te textury na tym drugim kompie bo nie mam pojecia. Rozumiem, ze moge tam wgrac caly projekt.
BERKO Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 na obu kompach czy ilus tam musisz miec textury w tych samych sciezkach pozdrawiam Witam a wiesz dokladnie w jakie katalog wgrac wszystkie textury i projekt ?. help.
maverick sheep Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 Witam a wiesz dokladnie w jakie katalog wgrac wszystkie textury i projekt ?. help. w atakie same jak na jednym kompie masz w C:/costam/costam.jpg to na drugim musisz miec rowniez w C:/costam/costam.jpg lepszym rozwiazaniem jest udostepnienie sieciowo calego folderu z texturami/materialami bo to nie tylko o tzxtury chodzi i jesli umieszczasz cos w scenie to wybierasz to z dysku sieciowego pozdrawiam
BERKO Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 w atakie same jak na jednym kompie masz w C:/costam/costam.jpg to na drugim musisz miec rowniez w C:/costam/costam.jpg lepszym rozwiazaniem jest udostepnienie sieciowo calego folderu z texturami/materialami bo to nie tylko o tzxtury chodzi i jesli umieszczasz cos w scenie to wybierasz to z dysku sieciowego pozdrawiam Co w przypadku kilku zdalnych kompów ? na kazdym musze utowrzyc ten katalog i zgrac tam caly projket?. Nie da sie tego zrobic inaczej tzn udostepnic wszystkim zdalym kompom swoj katalog lokalny i gdzie np: w skrypcie podac do niego sciezke ?
BERKO Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 interesuje mnie jeszcze kwestia czy da się renderwować używajac distribute rendering, przez internet. Zwyczajnie wpisujać ip komputera w sieci.? Jest to możliwe, ktoś z was to próbował ?.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się