Destroyer Napisano 30 Styczeń 2007 Napisano 30 Styczeń 2007 otworzyłem starą scene z majki 5 i gdy próbuje ją zapisać pojawia sie taki komunikat w script editorze jest coś takiego pv_performAction "C:/Documents and Settings/destroyer/Pulpit/dfgd.mb" "mayaBinary"; file -f -save -options "v=0" -type "mayaBinary"; // Error: Could not save file. // a tam gdzie chciałem zapisać pojawiają sie 2 pliki jeden normalny a drugi z rozszeżeniem .mba03100 na pierwszy rzut oka powierzchnie sie zapisują ale nie ma materiałów, wszystko jest czarne i wiesza sie co z tym zrobić?
piotrek Napisano 30 Styczeń 2007 Napisano 30 Styczeń 2007 Ten drugi to jest chyba kopia zapasowa. Nie mam za bardzo pomysłu, może spróbuj zapisać jako mayaASCII...
Destroyer Napisano 30 Styczeń 2007 Autor Napisano 30 Styczeń 2007 przeczyściłem ostro nody usuwając je ;) było tam kilka polskich znaków też wywaliłem zostawiłem same powierzchnie i jako ASCI sie zapisało a .mb nie idzie :( ciekawe czemu przecież już nic nie zostało, może nazwy plików sie powtazają ale nie chce mi sie tego sprawdzać bo jest tam z 800 -1000 elementów :) da sie to jakoś sprawdzić automatycznie?
piotrek Napisano 31 Styczeń 2007 Napisano 31 Styczeń 2007 Spróbuj zapisać do inneo folderu. Później, próbując przenieśc, windows powinien poinformować o ewentualnym błędzie. Poza ty, Maya powinna nadpisać plik, jeśli istnieje już o takiej nazwie, chyba że plik jet używany lud read only.
Destroyer Napisano 31 Styczeń 2007 Autor Napisano 31 Styczeń 2007 plik nie był read only a zapisywałem w innym folderze niż orginał, przenosił sie bez problemu troche to dziwne ale można uznać problem za rozwiązany ;) mniej więcej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się