Skocz do zawartości

Postać 3D: Samuraj


wharp

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pozostając w klimatach japońskich, pracuje od jakiegos czasu nad samurajem, wiem jeszcze jest kilka niedociagniec, przydalby sie jakies porady jak by go efektownie oswietlic i wrzucic w niego troche zycia :) soft max + vray

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Światło to raz. Ale tekstury. Imho wszędzie masz za czystko, za pieknie, za 'glansik' :) . Upackaj mu buty w błocie, klate w krwi i błocie, zdezeluj troszke , pokaż innymi słowy ZUŻYCIE materiału. Bo to to mi wylgąda na 'model nówka z fabryka' :).

 

Może pokusiłbys sie o malą cenerie ? Jakis gruncik, jakis wieśniak, jakaś odlatująca głowa i juz masz ciekawą pracke do folio.

 

EDIT: za duży refleks na 'metalowych partiach' ... zasadniczo... oni dosyc żadko używali metalu w swych zbrojach. Z tego co mi wiadomo, to to były kompozytowe, z gliny, papieru i takich tam, złozone z małych kwadracików (protoplasta dzisiejszej kamizelki kuloodpornej)... no ale nic, nie wiem na 100% ;P

 

Modelik ładny. Troche pracy i może byc slicznie. Będę obserwował ^^.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustaw paren lamp dookolwa jak w studio, jakas dominujaca z wysokim multiplem (bliskim 1);

zrob render bez raytracingu, pozniej drugi zrob tylko z tracingiem tej jednej lampy, pozniej dodaj render ocluda na wysokich ustawieniach i wymieszaj z ocludem skajlightowym (zasieg 0) z duzym ziarnem i bedize blizej fotki lezec;

 

tego z raytracingiem uzyj tylko do dodania cieni (przyciemnienia gdzie trzeba)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny samuraj. Podoba mi się jego poza, choć zmieniłbym minimalnie ustawienie prawej ręki (tej z kataną).

Czekam na finalny renderek żeby można było coś więcej powiedzieć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie zdecydowanie ten pierwszy :) Teraz da się dobrze wyczuć klimat.

Wariant z murami IMHO bezpłciowy.

Jako, że już się wypowiadam, na mój gust coś z udami jest nie teges. Wygląda jakby miał siatkę pod zbroją, ona prześwituje a jednoczesnie przylega do ud co w efekcie nadaje im nienaturalny krztałt ;) -> Jakby uda przylagały do siatki nie siatka do ud :P Chyba, ze to tylko materiał o takim kolorze.

Gratuluję udanej pracki :)

 

pozdrawiam, salvage.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model bardzo fajny.

 

A poza - fajnie że jest. Ale nie pasuje. Coś bardziej takiego dostojnego by pasowało.

 

I mina typu "Patrzący dalego w góry" (wygląda kretyńsko, ale bardzo japońsko).

 

Taki samuraj niepowinien patrzeć w obiektyw jak dla mnie.

 

Aaa, możesz mu dorobić taką flage przyczepianą na plecy. To fajnie wygląda. Szczególnie jak postac klęczy.

 

Pozdrowienia, Samurai Jack

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlascieiw to naklonuj ich tam caly oddzial w roznych pozach i podlob przy swietle, na materialy naloz jakis filtr robiacy zamieszanie w kolorach cieplych-cielistych i wtedy zrob z tego ujecie :) najlepiej szerokie... znikna wtedy niedoskonalosci pojedynczego modelu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleś ładny, trochę ta maska/chełm jakiś taki dziwny jak tak patrzę to wygląda jakby tam wąsy (wow) były. Nie podoba mi się natomiast osteksturowanie, wygląda jak by był zrobiony z n choelra wie z czego jakaś taka sztuczna, kolorystyka. Ale za to podoba mi się teksturka skóry, nie wiem czemu przywodzi mi na myśl prince of persia piaski czasu, albo beyond good and evil (Jade). Jakbyś mógł pokaż go bez zbroi, barziej odsłoniętego (twarz możesz pominąć jeśli nie masz (chyba że robiłeś go tak od razu). Jestem bardzo ciekaw jak wygląda.

 

P.S Oceniam to jako obiektywny odbiorca bo z grafiką jestem trochę na bakier dopiero się uczę powolutku:) Dlatgeo właśnie myślę, że oceniam to obiektywnie.

 

P.S.2 Bardzo bylbym ciekaw wykonania twojej pracy w stylu manga (postaci). Chętnie bym coś takiego ujrzał:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dziekuje za opinie, Gothel zaskocze Cie ale maska ma wąsy :D maska miala nie tylko oslaniac ale tesh odstraszac wiec miala wasy i wykrzywiona mine:) postac bez zbroi praktycznie nie istnieje robilem wszystko od razu; calosc ma prawie 600 tys poligonow wiec nawet moje quadro ja ledwo ciagnie przy obracaniu; postac w stylu manga hmmm nie czuje sie w tym zbyt dobrze lubie mange a raczej wole anime, ale nie podjabym sie narazie stowrzenia takiej postaci; nastepny w kolejce jest ronin a potem byc moze gejsza :) narazie jeszcze wyproboje pomysl vv3k70r z klonowaniem DZIEKI :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zrób go w pozycji Suicide, klęczącego trzymającego specjalny do tego, którtki mieczyk, przy nom stoi inny samuraj pomagający mu, czyli jak ten samurai suicide wbije sobie mieczyk to ten drugi pomaga mu odcinając łeb. Niezły by był filmik z tego. A chodziaż jedna fotka bylaby świetna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka ! ;) Mi osobiście najbardziej podoba się wersja z 2 lutego... ;) z Tym chińskim znakiem ;) pozdrawiam

 

Japonskim znakiem raczej ;)

 

Zreszta tamta wersja za bardzo mi wyglada na "Ostatniego Samuraja" z Cruisem ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samuraj fajny :)

Ladny modelik

 

Co do scenerii jesli moge cos zasugerowac, ja bym go widzial w jakims lasku, troche deszczowo, pochmurnie, ciemno, ogolnie ponury klimat, mgla, i z mgly wylaniajacy sie samuraj w jakims przeswitujacym przez drzewa strumieniu swiatla (ledwie przebijajace sie slonce/ksiezyc)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności