Napisano 1 Luty 200718 l Wykopalem swoj stary model postaci i zamierzam go troche odswierzyc.. mam nadzieje ze mi w tym pomozecie poniewaz nie mam zielonego pojecia o organice.. W sumie to glownie mi zalezy na oteksturowaniu.. prob bylo wiele, lecz zadna nie nadaje sie na pokazanie GDYBYSCIE ZNALI JAKIS FAJNY TUTEK DO TEKSTUROWANIA TO BYLBYM WDZIECZNY ZA INFO I ODNOSNIK DO NIEGO :) no i siatka
Napisano 1 Luty 200718 l thorgaaaalll....a ty ogladales ty czasem moze jakies rzuty anatomiczne? czy poprostu grales w warrocka?? zdejm no chłopino koszuleczke i zobacz jak przeciety czlowiek ma zeberka!:)....wogole anatomia cos nie teges!!:)
Napisano 1 Luty 200718 l Broneq nie narzekaj Warrock wcale nie jest taki zły nie licząc tego że ciała latają jak szmaty.... xD a co do postaci to wydaje mi się że chyba nie jest aż tak źle... ;) pozdrawiam
Napisano 1 Luty 200718 l Sandałek...BrUneQ jestem!:P I jest zle! przy kazdym pochyleniu sie na bok połamane zebra!:P:P
Napisano 1 Luty 200718 l Musisz dużo modelować - z każdą nową postacią powinno być lepiej. Przede wszystkim anatomia. Znajdź jakieś blueprinty człowieka i trzymaj się ich najbliżej jak tylko możesz. Tak naprawdę blueprinty nie są niezbędne ale mogą pomóc. Niezbędne natomiast są zdjęcia postaci i książki o anatomii. Co do teksturowania poszukaj na 3dtotal, na pewno coś znajdziesz. Nie licz że ktoś zapoda ci jakiegoś wypasionego tutka którego nigdzie indziej nie znajdziesz - musisz poszukać.
Napisano 10 Luty 200718 l poczytaj anatomie dla artystów i przyjrzyj sie własnemu ciału w lustrze pozdrawiam
Napisano 10 Luty 200718 l ma za krótkie nogi. co do teksturowania, zrób porządny unwrap, wyeksportuj do ps i tam powycinaj i nałóż jakieś zdjęcia skóry.
Napisano 10 Luty 200718 l -głowa za durza do reszty -uda za chude -łydki za chude -zebra za bardzo wystaja -ramiona za chude -brak motyli -dupka za malo pypieta -rece za długie -brak łopatek -kark powinien byc szerszy -i gdzie sa biodra Nrazie tyle
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto